Skip to main content
Beantwoord

Ik wil een tweede afstandsbediening gebruiken voor mijn TV+ ontvanger

• May 22, 2025
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Sinds kort kpn+ tv genomen 

Nu kan ik geen 2 afstandsbedieningen meer gebruiken met de nieuwe situatie 

Hetgeen bij het oude arris systeem ontvanger wel kon 

De nieuwe afst.bediening en ontvanger  kan maar 1 Bluetooth koppelen .

Voorheen kon ik wel met twee witte kpn afst.bediening de tv bedienen  

Nu moet ik hem steeds van mijn vrouw wegpakken. Niet fijn !! 

Beste antwoord door PeterG

Weet je vrouw tenminste dat je haar zender eraf haalt!

Maar goed, alle gekheid op een stokje. 

Er kan inderdaad maar één originele witte afstandsbediening aan gekoppeld.

Zelf kan ik de box óók nog bedienen met de afstandsbediening(en) van m'n Samsung televisie. Beide apparaten ondersteunen namelijk HDMI CEC. M'n oude tv uit 2012 heeft dat al, die van jullie mogelijk dan ook.

Verder bedien ik 'm ook nog wel eens met Google remote, de afstandsbediening in de Google Home app op m'n telefoon.

Ook heeft kpn nog een extra afstandsbediening te koop, € 17,95 inclusief verzendkosten. Die kan wel samen met de witte.

En je kan ook naast elkaar op de bank zitten met de afstandsbediening ertussen 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Weet je vrouw tenminste dat je haar zender eraf haalt!

Maar goed, alle gekheid op een stokje. 

Er kan inderdaad maar één originele witte afstandsbediening aan gekoppeld.

Zelf kan ik de box óók nog bedienen met de afstandsbediening(en) van m'n Samsung televisie. Beide apparaten ondersteunen namelijk HDMI CEC. M'n oude tv uit 2012 heeft dat al, die van jullie mogelijk dan ook.

Verder bedien ik 'm ook nog wel eens met Google remote, de afstandsbediening in de Google Home app op m'n telefoon.

Ook heeft kpn nog een extra afstandsbediening te koop, € 17,95 inclusief verzendkosten. Die kan wel samen met de witte.

En je kan ook naast elkaar op de bank zitten met de afstandsbediening ertussen 😉

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je kan inderdaad maar één witte afstandsbediening aan de TV+ Box koppelen, ​@glp. Maar gelukkig zijn er nog wel andere opties, zoals Peter al zo mooi op een rijtje zet. Weet je zo voldoende?

• Auteur
  • Topper
  • May 23, 2025

Ik had beter mijn oude Arres kastjes kunnen houden ipv kpn+ tv  heeft géén voordelen zo