Skip to main content
Beantwoord

Ik wil geen kabel naar mijn tv, kan het anders?

• February 24, 2025
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

A.S  woensdag 26 februari.komt de KPN MONTEUR bij mij de glasvezelkabel aan sluiten, de aansluiting komt via het Balcon binnen, de televisie en de modem staan aan de andere kant in de huiskamer ongeveer 6 meter vanwaar de kabel binnenkomt, mijn probleem is ik wil geen kabel over de vloer hebben naar mijn tv, kan dat ook op een ander manier zonder kabel, bij voorbaat dank.

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@OPIENOMI, welkom bij onze community. 

Zoals je ziet heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt. Is het inmiddels gelukt met het aansluiten door de monteur? De televisiebox die jij krijgt hoort ook draadloos te werken. Op basis van je uitleg zou je de modem kunnen plaatsen waar de kabel binnenkomt en de ontvanger aan de andere kant van de kamer draadloos aansluiten. Maar dit kan de monteur uiteraard veel beter op locatie inschatten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 24, 2025

Hoi ​@OPIENOMI haal even je privegegevens weg, dit is openbaar te lezen.

Je kan voor jouw vraag beter een apart topic openen ipv hier verder te gaan.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2025

Hi ​@OPIENOMI, welkom bij onze community. 

Zoals je ziet heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt. Is het inmiddels gelukt met het aansluiten door de monteur? De televisiebox die jij krijgt hoort ook draadloos te werken. Op basis van je uitleg zou je de modem kunnen plaatsen waar de kabel binnenkomt en de ontvanger aan de andere kant van de kamer draadloos aansluiten. Maar dit kan de monteur uiteraard veel beter op locatie inschatten. 

• February 28, 2025

De televisiebox die jij krijgt hoort ook draadloos te werken. 

@OPIENOMI is misschien een bestaande klant die nu gewoon op koper zit? En wellicht heeft hij/zij nu een 2260, 2952 of 5202 ontvanger die netjes bekabeld aangesloten zit.

Glasvezel is via de buitengevel aangelegd en komt dus via het balkon aan de andere kant van de kamer binnen. 

Als het abonnement gewoon hetzelfde blijft komt er geen andere tv ontvanger. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 28, 2025

@OPIENOMI ik ben benieuwd hoe het is gegaan afgelopen woensdag. Is de installatie naar tevredenheid verlopen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 3, 2025

De televisiebox die jij krijgt hoort ook draadloos te werken. 

Als het abonnement gewoon hetzelfde blijft komt er geen andere tv ontvanger. 

Ja, goede toevoeging als het een bestaand abonnement is inderdaad!