Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag Disney+ met afstandsbediening van KPN bedienen, kan dat?

• July 4, 2025
  • 31 reacties
  • 207 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 10, 2025

Inmiddels 2 nieuwe TV-ontvangers ontvaangen en geïnstalleerd.

Wel een heel gepuzzel. alles staat net weer op een andere plaats, net als op de AB.

Maar… het belagrijkste: het probleem wat ik omschreef is hiermee wel opgelost. Mooi!

Oeps, 2 x verstuurd. Weet even niet of dat kan wissen. Nou ja, niet zo’n probleem denk ik.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 10, 2025

Goed om te lezen ​@George-1 en bedankt ook dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen, dat wordt ten zeerste gewaardeerd! 

Oeps, 2 x verstuurd. Weet even niet of dat kan wissen. Nou ja, niet zo’n probleem denk ik.

Geen probleem, ik heb een van deze berichten net verwijderd :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 15, 2025

Ik laat nog even weten dat ik de tweede ‘zwarte’ ab inmiddels ontvangen en in gebruik genomen heb. Installatie was eenvoudig en werkt verder goed.

Nogmaals dank voor alle hulp...

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 19, 2025

Dat is fijn om te lezen ​@George-1 en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt willen laten weten :) 

Mocht je in de toekomst weer eens hulp nodig hebben, schroom dan vooral niet om het hier weer te vragen, wij denken graag met je mee!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 19, 2025

Dag Jan,

Niet zo slim misschien, maar als ik een like gegeven heb, hoe markeer ik het dan als oplossing en dus (neem ik aan) ook als einde topic?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2025

Hoi ​@George-1 , geen probleem hoor, ik heb het alweer 'ge-unmarked'! Je kunt nu eventueel een antwoord markeren als 'best answer' dus dat laat ik even aan jou over :)Â