Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een extra tv ontvanger

• 7 april 2024
  • 6 reacties
  • 245 keer bekeken

Ik wil graag een extra tv ontvanger voor mijn smart tv op de varanda . Hoe kan ik die bestellen ?

Beste antwoord door joop2011

janth schreef:

Ik heb  binnen in de woning al twee ontvangers . Maar op de varanda heb ik een smart TV  met een wifi verbinding die niet altijd werkt , Maar ik heb nu een kabel naar de varanda getrokken waar ik de ontvanger op aan kan sluiten 

De UTP kabel kan je ook in de tv doen en via de app kijken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13058 reacties
  • 7 april 2024

Via MIJNKPN of via gratis 0800-0402 (morgen na 8 uur)

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 7 april 2024

Kunt u niet beter de app installeren op die smarttv? 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8684 reacties
  • 7 april 2024

Die kun je via MijnKPN bestellen @janth , dan heb je meteen heb opnemen-pakket gratis.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13058 reacties
  • 7 april 2024
Nick83 schreef:

Kunt u niet beter de app installeren op die smarttv? 

Goeie tip, maar als hij er maar 1 heeft, dan heeft een 2de het voordeel dat hij het opname pakket er gratis bij krijgt. 

• Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 7 april 2024

Ik heb  binnen in de woning al twee ontvangers . Maar op de varanda heb ik een smart TV  met een wifi verbinding die niet altijd werkt , Maar ik heb nu een kabel naar de varanda getrokken waar ik de ontvanger op aan kan sluiten 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13058 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2024
janth schreef:

De UTP kabel kan je ook in de tv doen en via de app kijken.