Skip to main content

Ik wil gratis ESPN totaal en dan mag mijn pluspakket eraf. Kan dit geregeld worden?

Dat gaat niet gebeuren ben ik bang. Mocht het onverhoopt toch kunnen dan doe ik met je mee en met ons nog heel veel KPN klanten denk ik.

Ooit was het zo dat je bij een oudere abonnementsvorm (Alles-in-1?) inderdaad 1x per gratis maand kon switchen van ESPN (heette toen anders als ik me niet vergis) naar het Pluspakket en vice versa. Kan helaas niet meer.

Dat kan alleen bij oude abonnementen van voor Hussel. Heeft u zo'n abonnement? En u moet ook een mobiel abonnement van KPN hebben op hetzelfde adres.

Waarom nou weer gratis? Besef je wel dat je er zelf ook aan betaalt? Gratis bestaat niet. Wil je ESPN? Sluit een abonnement af. Anders is het helaas en jammer. 

Hallo @Marsie8219, als je van voetbal houdt dan is ESPN een leuk zenderpakket om af te nemen. Je kunt hier €5,00 entertainmentkorting op krijgen. Heb je al entertainmentkorting op een andere pakket zoals Videoland of Amazone dan krijg je niet 2maal entertainmentkorting. 

Het pakket omwisselen met het gratis Pluspakket gaat helaas niet. In het verleden was dit wel een mogelijkheid maar dat was voor er entertainmentkorting bestond. 

Reageer