Skip to main content

Schriftelijk contact met klantenservice is onmogelijk.
Ik probeer contact te krijgen over de TV boxen welke vaak vastlopen en inmiddels ook ruim 8 jaar oud zijn.

Daarnaast wordt er een aanbod voor een korting gedaan maar kan ik daar vervolgens niet op reageren om aan te nemen en loopt de te hoge factuur door.

Ik wil juist een nieuw totaal aanbod voor mijn abonnement.

Dag @PleSte op het forum helpen klanten elkaar en wordt er niets gedaan met prijzen of financiële zaken. Hier is het verstandig om te bellen met de klantenservice 0800-0402.  U kunt eventueel inspreken dat u een medewerker wil spreken.  Wat is het probleem met de ontvangers en welke types zijn het?


U bent niet in de gelegenheid om te bellen? Ik denk niet dat KPN u schriftelijk een aanbod zal doen.


Hallo @PleSte ,

Schriftelijk contact met klantenservice is onmogelijk.
 

KPN is inderdaad niet per e-mail te bereiken. Per brief gaat ook geen succes worden. Bellen naar 0800-0402 is wel mogelijk. 

 


Ik wil juist een nieuw totaal aanbod voor mijn abonnement.

Aha, dat kan als jouw lopende contractperiode is afgelopen. 

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 


De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


U bent niet in de gelegenheid om te bellen? Ik denk niet dat KPN u schriftelijk een aanbod zal doen.

KPN heeft reeds per email een aanbod gedaan maar daar kan ik vervolgens niet op reageren. Ik wil de communicatie in deze gewoon op schrift en niet telefonisch.


U bent niet in de gelegenheid om te bellen? Ik denk niet dat KPN u schriftelijk een aanbod zal doen.

KPN heeft reeds per email een aanbod gedaan maar daar kan ik vervolgens niet op reageren. Ik wil de communicatie in deze gewoon op schrift en niet telefonisch.

Dat wil KPN niet. Dus dan houd het snel op.

Als KPN via de mail iets aanbied, korting of gratis snelheidsverhoging, dan gaat het meestal automatisch in. Dat is bij u niet zo? Wat staat er in de email die u gekregen heeft?


Jammer om te lezen dat je problemen met jouw tv-ontvangers ervaart, @PleSte. Je kunt veel problemen met de tv-ontvanger zelf oplossen met behulp van onze servicetool TV-probleem oplossen. Klik op de link en log in met jouw KPN account. Doorloop vervolgens de stappen om jouw problemen te verhelpen.

Voor wat betreft het aanbod dat per e-mail is gedaan: hier kan ik je verder niet mee helpen. Zoals @Joep1965 al aangaf, is dit een klant-helpt-klant community. De moderators springen bij waar nodig, maar met aanbiedingen doen wij niets. Voor een totaal aanbod voor al jouw abonnementen moet ik je toch vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan je helpen bij het vernieuwen van jouw abonnement. Je krijgt ter bevestiging van de wijzigingen altijd een e-mail van ons met daarin een overzicht van jouw bestelling. Is er iets mis, dan kan je binnen 14 dagen opnieuw contact opnemen om de bestelling te wijzigen.


Reageer