Skip to main content
Vraag

Ik wil graag vroegtijdig opzeggen ivm problemen TV

• January 2, 2025
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

heel regelmatig is mijn tv box de netwerkverbinding kwijt.

midden in film of serie is dit erg irrritant.

kpn gooit het op bekabeling bij mij thuis.

ik heb echter met deze bekabeling al jaren glasvezel van odido/vodafone/tmobilethuis gehad, en nooit deze onhebbelijkheden gehad.

nu wil ik van mijn abonnement af.

wat gaat dit kosten als hij nog tot juni 2026 loopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 2, 2025

Misschien is het verstandiger om eerst eens te kijken wat en waar het mis gaat. Als je nu je contract stopt moet je de resterende maanden van het abonnement in één keer betalen en dat is best veel geld.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 2, 2025

Laat een onderzoek doen door de backoffice, als zij het niet kunnen oplossen dan komt er een storingsmonteur. 

• January 3, 2025

Glasvezel van Vodafone? Vodafone-Ziggo levert niet over glasvezel.

Is de tv-ontvanger dmv een UTP-kabel rechtstreeks aangesloten op het modem of zit er wellicht nog een switch tussen en zo ja, ondersteunt die switch dan IGMP-Snooping? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 6, 2025

Hoi ​@dingetjederks , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Allereerst natuurlijk ontzettend balen dat je zoveel problemen ervaart met het tv kijken. Wanneer je abonnement nog loopt tot juni 2026, dan loopt dat wel in de kosten. Zoals hierboven al wordt aangegeven, worden de resterende maanden dan in rekening gebracht. Maar ik ben er van overtuigd dat jouw problemen zijn op te lossen en zie dat hierboven al enkele goede vragen worden gesteld. Als je deze kunt beantwoorden, kunnen we vanuit daar verder met je mee gaan denken richting een oplossing. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 6, 2025

Beste ​@dingetjederks indien er geen oplossing naar je zin uit komt, kun je wel het tv-abo binnen je pakket opzeggen en elders een los tv-abo nemen.

Â