Skip to main content

Als ik de TV aanzet krijg ik dit in beeld, maar kan er niets mee. Klikken op inloggen of ander vakje gaat niet. Kan wel gewoon doorgaan naar TV

 

 

Admin: E-mailadres verborgen met het oog op de privacy.

Is dit op de televisie zelf of op de TV+ Box (DIW7022) die je van KPN in bruikleen hebt?

Als dit op de televisie zelf is, dan zal je de afstandsbediening van de televisie moeten gebruiken om in te loggen.


Hoi @wispel1945 
Dat inloggen hoeft niet, het is alleen voor de spraak besturing.
Maar Google is wel hardnekkig….. brrr Google…. vreselijk bemoeizucht programma.


Hoi @wispel1945, welkom op ons forum!
Kom je er een beetje uit zo? We denken graag even mee!


Nee nog niet opgelost, blijf het nog steeds zien als ik de TV aanzet. Voor alle duidelijkheid… Ik zet mijn TV uit de standby aan met het knopje links boven op de afstandsbediening van de TV Box, dan het knopje links onder. Als ik dan op Oké druk komt mijn beginscherm en verdwijnt de melding van Google zoals op de foto is te zien.


Nee nog niet opgelost, blijf het nog steeds zien als ik de TV aanzet. Voor alle duidelijkheid… Ik zet mijn TV uit de standby aan met het knopje links boven op de afstandsbediening van de TV Box, dan het knopje links onder. Als ik dan op Oké druk komt mijn beginscherm en verdwijnt de melding van Google zoals op de foto is te zien.

Dus blijkbaar moet je telkens de hdmi ingang aanpassen met dat knopje linksonder.

Dan is deze melding dus niet van de TV+ Box maar van de televisie zelf, klopt dat?

Is het een Android TV?

Zo ja, gebruik dan de afstandbediening van de televisie zelf om in te loggen.


Ja klopt, Sony Bravia kan nooit de TV gewoon aanzetten dat ik meteen beeld heb. Ook als ik via een app ergens geweest ben moet ik boven in de menubalk naar TV. Maar probleem met Google is opgelost, heb via afstandsbediening van TV op Google ingelogd. 

 

Bedankt iedereen voor de ondersteuning.


Sony Bravia kan nooit de TV gewoon aanzetten dat ik meteen beeld heb.

Heb je Bravia Sync aan of uit staan op jouw televisie?

Je kan de TV+ Box en televisie zo instellen dat de televisie automatisch omschakelt naar de juiste ingang.