Skip to main content

Ik wil mijn huidige tv ontvangers vervangen door tv+ ontvangers Andriod-TV.

Wat moet ik doen de website help me niet!!!

 

Je zult een nieuw jaarabonnement moeten afsluiten. Misschien zit je nog in een jaarcontract, dan moet je die eerst ‘uitzingen’.  Je kunt dus eigenlijk pas naar TV+ als je llanger dan 12 maanden je abonnement hebt verlengd/afgesloten. 
Bel morgen met 0800-0402 voor meer informatie. 


Hoi @MijnKpnVraagjes 

Als extra toevoeging bij het bericht van @KarenenRobertenMees  kun je dit telefonsich regelen met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengen & vernieuwen.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met deze afdeling

Op beide kerstdagen is de telefonische klantenservice gesloten! 
Ook op 31 december (is een zondag) en 1 januari 2024 is de klantenservice gesloten.

Dus je kunt deze afdeling vanaf aanstaande woensdag (27 december) weer bereiken tussen 08:00 en 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur.

In jouw geval gaat het om een contract vernieuwing en verlenging, aangezien je overgezet moet worden naar de nieuwe proposities van KPN, waar KPN TV+ (met Android ontvanger) onder valt.

Maar wat @KarenenRobertenMees  al terecht aangaf, moet je wel contract vrij zijn.


Ik zeg; niet doen. Nu meer problemen dan bij de oude manier met de losse ontvanger. Wacht totdat het is uit ontwikkeld.


Nou nou dat is dan heel verschillend want ik heb er bijna geen problemen meer mee. Wat ik nu nog aan hickups ervaar is peanuts. 


KPN TV+ Ontvanger (Android TV mediabox) is inmiddels al aardig volwassen geworden, en wordt met de week beter en beter.
Veel problemen en kinderziektes zijn er inmiddels wel uitgehaald met de diverse updates, dus het is nu nog fijn tunen de aankomende periode. 

Ik heb zelf vanaf dag één nog nooit problemen gehad met deze mediabox van KPN, ook al ben ik inmiddels volledig overgestapt naar Apple TV 4K met een abonnement op NLZIET om live televisie te kunnen kijken.