Skip to main content

Ik wil mijn tv op een andere plek zetten moet ik dan toch de witte kabel gebruiken

Als je een Arris of Arcadyan ontvanger hebt dan zal er ook een internetkabel naar de nieuwe plek moeten inderdaad.


Als je een Arris of Arcadyan ontvanger hebt dan zal er ook een internetkabel naar de nieuwe plek moeten inderdaad.

Heb je echter een KPN TV+ box, dan is die via wifi aan te sluiten

Voor de andere type tv-ontvangers zou je, een draadloze verbindingsset kunnen gebruiken. 


Een UTP kabel van de KPN tv decoder naar de Experiabox of Box12 is altijd het beste.

 

Een DVS kan je het beste niet gebruiken, omdat het 230 volt netwerk al behoorlijk veel verstoring heeft door vele apparaten.

En het 230 volt netwerk is hier eigenlijk ook helemaal niet voor gemaakt en ook niet echt geschikt hiervoor. 


Als ik m’n tv wil verplaatsen en wil de kabel niet doortrekken kan ik dan digitenne gebruiken? 


Er zijn wel draadloze oplossingen, maar als je de mogelijkheid hebt is een kabel altijd beter. 


Er zijn wel draadloze oplossingen, maar als je de mogelijkheid hebt is een kabel altijd beter. 

 

Helemaal met je eens, maar een DVS is de slechtste oplosing.

 

Een andere en goede oplossing kan zijn, 2 stuks superwifi's kopen bij KPN.

Ik heb gelezen dat je ze via de WIFI manager voordelig kan krijgen bij 2 stuks.

1 sluit je aan op de Experiabox met een UTP kabel.

De 2de zet je bij de KPN tv decoder en sluit je met een UTP kabel (van de SuperWifi naar de KPN tv decoder).