Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn tweede ontvanger opzeggen, kan ik de opnames kijken via de Smart TV app?

• July 30, 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,  ik heb beneden en boven een tv ontvanger. Gezien de kosten steeds hoger worden,  wil ik de ontvanger boven annuleren,  maar kan ik dan de programma's die ik via beneden heb opgenomen  wel boven op mijn tv bekijken?

Beste antwoord door PeterG

Met de Smart-tv app kun je 2 televisies tegelijk gebruiken. Daar is dus geen ontvanger voor nodig. KPN verkoopt tegenwoordig zelfs app-only,  dus geheel zonder ontvanger. ( ​@JDD )

En je kunt opnames van alle zenders via die app kijken. 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

Geen TV ontvanger boven heb je geen TV ontvangst dus kun je ook niet afspelen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

Heb je op de tv boven KPN tv+ app op de smart tv?

Zo ja, dan is het mogelijk.

Je moet dan wel het opname pakket hebben.

Het kan gebeuren dat je de 2de KPN tv ontvanger opzegt, dat je opname pakket komt te vervallen.

Bel gratis voor de zekerheid eerst 0800-0402

P.S.

Je kan tegenwoordig met KPN internet TV+ ook zonder KPN tv ontvangers nemen.

Maar je betaald dan net zoveel per maand voor tv pakket als je hem met 1 KPN tv ontvanger neemt.

Om de KPN tv+ app te gebruiken, heb je minimaal het KPN tv pakket nodig en ik begrijp dat ​@mcl dat heeft, hij heeft beneden een KPN tv ontvanger.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Met de Smart-tv app kun je 2 televisies tegelijk gebruiken. Daar is dus geen ontvanger voor nodig. KPN verkoopt tegenwoordig zelfs app-only,  dus geheel zonder ontvanger. ( ​@JDD )

En je kunt opnames van alle zenders via die app kijken.