Skip to main content
Beantwoord

Ik wil naast internet graag andere diensten van KPN

• May 14, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste, 

Ik heb een abonnement met alleen internet, ik wil de mogelijkheden bespreken om mijn abonnement te kunnen wijzigen naar internet én tv.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Sanne Kok

Beste antwoord door PeterG

Wat leuk dat je er ook KPN TV bij wilt nemen.

Dit kun je overleggen, en direct rond breien, via de klantenservice. Via deze community kan dat niet gedaan omdat zekere verificatie procedures niet kunnen.

Je kunt het ook toevoegen via je MijnKPN account als je niet wilt bellen.

Nota Bene. Heb je nog een abonnement dat is gecontracteerd vóór 23 januari 2023 dan kan je overwegen om direct het nieuwe abonnement te nemen met TV+.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

De huidige propositie

Dit betreft uitsluitend KPN TV+, verkrijgbaar sinds 23 januari 2023. Dus niet de iTV abonnementen daarvoor.

TV+ Eerste ontvanger Extra ontvanger(s), max 5 extra
app only € 12,50 Eigen apparaat* op 2 tv’s bruikbaar
met DIW7022 € 12,50 DIW7022 € 6,00 p/st DIW7022
met Soundbox € 18,50 Soundbox € 6,00 p/st DIW7022
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 14, 2025

Wat leuk dat je er ook KPN TV bij wilt nemen.

Dit kun je overleggen, en direct rond breien, via de klantenservice. Via deze community kan dat niet gedaan omdat zekere verificatie procedures niet kunnen.

Je kunt het ook toevoegen via je MijnKPN account als je niet wilt bellen.

Nota Bene. Heb je nog een abonnement dat is gecontracteerd vóór 23 januari 2023 dan kan je overwegen om direct het nieuwe abonnement te nemen met TV+.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

De huidige propositie

Dit betreft uitsluitend KPN TV+, verkrijgbaar sinds 23 januari 2023. Dus niet de iTV abonnementen daarvoor.

TV+ Eerste ontvanger Extra ontvanger(s), max 5 extra
app only € 12,50 Eigen apparaat* op 2 tv’s bruikbaar
met DIW7022 € 12,50 DIW7022 € 6,00 p/st DIW7022
met Soundbox € 18,50 Soundbox € 6,00 p/st DIW7022

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Sanne Kok. Welkom op de community! Goed dat je jouw vraag hier stelt. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn om je abonnement te veranderen naar internet én tv? Zij kunnen samen met jou kijken welk pakket het beste past.

Bedankt voor je reactie, @PeterG 😊