Skip to main content

RAI Uno is vervangen door Mediaset... Waarom KPN? Alsjeblieft, geef ons RAI Uno terug! 🙏

Je kan hem hier toevoegen.

Waarna KPN niets doet met de daar genoteerde wensen! Wanneer heeft KPN voor het laatst een daar vermelde wens gehonoreerd?

Waarna KPN niets doet met de daar genoteerde wensen! Wanneer heeft KPN voor het laatst een daar vermelde wens gehonoreerd?

Altijd positief denken.

Ik wet dat KPN hier naar kijkt.

Bij mij is het glas altijd half vol.😉

Altijd positief denken.

@Gertjan Woudenberg 

Ik kan Filmbox en Viaplay TV herinneren. 

Altijd positief denken.

@Gertjan Woudenberg 

Ik kan Filmbox en Viaplay TV herinneren. 

Filmbox is maar zeer incidenteel om gevraagd. Viaplay TV heb je gelijk in. Maar ik vind het echt slecht dat TV5 nog steeds niet terug is en dat nu een publieke omroep wordt ingeruild voor het commerciële Mediaset. 

En dan ook nog eens in SD. Vraagje aan ​@Kpn arjan Waarom wordt Mediaset niet in HD doorgegeven? 

Ik weet niet precies welke versie het is van Mediaset. Je hebt er verschillende. Sommige in SD, anderen in HD.

https://nl.kingofsat.net/find.php?question=Mediaset

Ik vind het echt slecht dat TV5 nog steeds niet terug is en dat nu een publieke omroep wordt ingeruild voor het commerciële Mediaset. 

En dan ook nog eens in SD. Vraagje aan ​@Kpn arjan Waarom wordt Mediaset niet in HD doorgegeven? 

Als ik het goed heb, zijn de kosten voor TV5 erg hoog.

Wie moet dat betalen?

Bij voorkeur ik niet.

Maar zet hem op de lijst, dan neem ik hem met de volgende tussenstand mee.

Je moet zo denken: “Niet geschoten is altijd mis”

P.S.

Deze topic gaat over Rai Uno.😉

RAI Uno is vervangen door Mediaset... Waarom KPN? Alsjeblieft, geef ons RAI Uno terug! 🙏

Ik sluit mij hierbij aan. Geef alsjeblieft RAI Uno weer terug. En wie beslist zoiets eigenlijk? Zijn de abonnees geraadpleegd?

Wij hebben op 1 april juist KPN TV gekozen omdat RAI Uno ondertiteling heeft, en nu twee maanden in ons contract, deze absurde wijziging. En dan nog de rationale:  “Mediaset Italia is televisiezender voor liefhebbers van Italiaanse cultuur" (!).  Maar geen ondertiteling … 

Juist ondertiteling maakt het volgen van nieuws, reportages, documentaires, shows en films veel gemakkelijker voor liefhebbers die niet perfect Italiaans spreken. 

Eens met Ruggiero! Ajb. Rai Uno terug in het pakket, ook vanwege aanbod cultuur uit Italië.
Waarom Mediaset (uit de stal van wijlen Berlusconi), is dit op advies van de kijkers?
Waardeloos programma aanbod en zeer slechte beeldkwaliteit (wazig; lijkt wel jaren ‘70).

Echt jammer. Ik mis Rai Uno nu al. Goede journalistiek en bovendien in HD en mogelijkheid te ondertitelen. Rai was een van de redenen om bij KPN te blijven ondanks feit dat glasvezel nog steeds niet operationeel is bij ons. Nu we slechte kwaliteit Mediaset hebben gekregen én nog steeds een antieke internetaansluiting hebben, is er nog meer reden om naar Ziggo te verhuizen.

Rai 1 was the only reason we choose for KPN….. (we're Italians,  of course).
Mediaset is the worst in Italy! 
Please bring back Rai1… or we will have to look for another provider.

Rai Uno heeft programma's met jnhoud zoals de programma Alberto Angela, Linea Verde,  Linea Blu. Kijkt men in NL Rai Uno voor de sport? Ik dacht het niet. Dat KPN Rai Uno door de nalatenschap van Berlusconi gaat vervangen is zeer slecht. Het testbeeld van Rai Uno is van betere kwaliteit dan de programma's van Mediaset. Berlusconi heeft trouwens als premier de decoder in Italië ingevoerd zodat zijn zoon en de rest van de familie eraan konden verdienen omdat zij het alleenrecht op de levering van decoders hadden. KPN schaam je en herstel deze fout onmiddellijk! Italiaanse ambassadeur, wilt u met KPN contact opnemen om er voor te zorgen dat Rai Uno terug komt? Uw gesprek met KPN is een aantal jaren geleden succesvol gebleken in een gelijksoortige situatie. 

Komt Rai Uno niet terug komt op korte termijn dan ga ik naar Ziggo want daar kan je met een app Rai Uno, Rai Due en Rai Tre (als ik juist geïnformeerd ben) bekijken maar helaas niet opnemen.

Dat was een hele onprettige verrassing toen ik er net achter kwam… Rai uno is een lifeline voor een italiaan in nederland. Het wordt hierboven al door diverse mensen benoemd. Mediaset is echt vreselijke bagger. 

kpn was de enige aanbieder die rai uno bood, daarom ben ik nooit overgestapt als xs4aller van het eerste uur. Maar als dit zo blijft kan ik eindelijk naar de concurrentie. Elk nadeel heb z’n voordeel. En waarom geen communicatie naar de klant meer over wijzigingen in het zenderpakket, blijkbaar moet je dus een obscuur draadje op dit forum in de gaten houden?

Ik heb zojuist een satellietscan gedaan en je kan gewoon gratis Rai 1, 2 en 3 in HD van de Hotbird ontvangen. Er zitten daar nog meer Italiaanse zenders op. Als het echt een lifeline is, dan laat je je toch niet gijzelen door KPN?

Ik wil ook graag RAI 1 terug. Het is de reden dat ik naar kpn ben overgestapt en vindt de programmering van mediaset niks

.. (we're Italians,  of course).

Then the choice for KPN is also strange. ​@Litz Tiker 

Only Ziggo has a lot of Italian stations.

But only via Next Mini decoder. Via 'app', exclusive at Ziggo. 

RAI 1 HD, RAI 2 HD, RAI 3 HD, RAI Storia SD, RAI NEWS 24 SD, Mediaset. 

Mediaset also in normal numberred list.

En ook zeg Rai Uno terug! Wat is dit voor iets zeg? We en alle onze Italiaanse vrienden kijken naar Rai Uno en absoluut niet naar Mediaset!! 

Goedemorgen allen! Welkom op de KPN Community! Zoals jullie merken denkt de community graag mee, dank iedereen voor alle suggesties. Ik heb als moderator niet direct invloed op de programmering en ik sluit mij aan bij de suggestie om jullie wensen kenbaar te maken via dit topic:

We nemen de feedback dan zeker mee! 

Ziggo en KPN wijzigen koers distributie zenders: niet betalen maar laten betalen voor doorgifte

Finalmente ho scoperto la ragione di questo obbrobrio. Quali sono gli oscuri motivi commerciali (il fatto che Mediaset abbia la sede fiscale in Olanda?) che hanno portato KPN a sostituire il principale canale di informazione della tv pubblica con quel concentrato di merda che è Mediaset Italia? Al posto di documentari ed informazione adesso l’unico canale italiano a disposizione offre reality ed intrattenimento spazzatura, quel canale è distopia pura. 

Hmm. Een kennis van mij, getrouwd met Italiaan ✝️ en daar ook jaren gewoond, kijkt 1 tot 3 films per dag via MediaSet. Terwijl zij via Ziggo wel RAI 1 HD, RAI 2 HD, RAI 3 HD, RAI Storia, RAI News 24 en MediaSet Italia heeft.

MediaSet heeft Ziggo in het normale aanbod net als KPN. De overige zitten in een “app” exclusief op het Horizon platform van Ziggo (Mediabox XL, Next, Next Mini).

Met de app buj Ziggo kan je helaas niet opnemen. Ik zou regelmatig graag culturele programma's van RAI Uno willen opnemen maar dat kan met de app niet.

Vraag aan KPN: waarom is RAI Uno verdwenen? Als er klachten over waren welke waren dat en hoeveel? Graag transparantie KPN!

De Italianen die ik ken kijken alleen RAI en vervoeren het gedrocht dat MediaSet heet.

Graag RAI Uno per direct terug en als het kan Due, Tre en Storia er bij! 

En terecht! 

Zo blijven onze aanvullende TV-abonnementen betaalbaar. De commerciële zenders halen hun inkomsten maar bij de adverteerders vandaan. 

Zie hier, voeg hem daar toe en ik neem hem in de wensenlijst mee.

Graag RAI Uno per direct terug en als het kan Due, Tre en Storia er bij! 

Zie hier, voeg hem daar toe en ik neem hem met de volgende lijst mee (ook aantal mensen die erom vragen in die topic😉).

Reageer