Skip to main content

Ik ga weer terug naar Odido, jarenlang gehad, ben overgestapt naar kpn. Wat een *******! Sorry voor mn taal, maar heb er geen woorden meer voor. Heb het 2 maanden nu, elke dag, ja elke dag ellende met de app.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic] en bericht aangepast o.b.v. onze huisregels

Ik ga weer terug naar Odido, jarenlang gehad, ben overgestapt naar kpn. Wat een kutzooi! Sorry voor mn taal, maar heb er geen woorden meer voor. Heb het 2 maanden nu, elke dag, ja elke dag ellende met de app.

Heb je ook zoveel gedonder als je de TV+ Box gebruikt?

Ik ga weer terug naar Odido, jarenlang gehad, ben overgestapt naar kpn. Wat een  ******* Sorry voor mn taal, maar heb er geen woorden meer voor. Heb het 2 maanden nu, elke dag, ja elke dag ellende met de app.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Ik ga ervan uit dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Sluit die eens aan en laat ons weten wat je daarvan vind.

Ik ben heel erg benieuwd.

Wat betreft de KPN tv app, als ik het goed heb werkt KPN aan een nieuwe app. Die ook op de mobiel en tablet zit.

Maar het beeld via de losse KPN tv ontvanger is altijd beter.

Wat jammer dat je dan zoveel problemen ervaart Lena. Dat is uiteraard niet wat we willen. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons en als je kan toelichten welke problemen je ervaart dan kan de community met je meedenken. Zoals WJB en Joop aangeven zou je ook kunnen overwegen om de KPN TV+ Box aan te sluiten. 

Weet ook dat de ontwikkeling van de app niet stil staat. We blijven op basis van jullie feedback werken aan de app. 

Reageer