Skip to main content
Beantwoord

Ik wil tv opzeggen omdat de TV+ Soundbox niet voldoet, geluid valt weg of hakkelt

• January 12, 2026
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik wil mijn TV abonnement opzeggen omdat mijn KPN TV + soundbox niet voldoet. Het geluid valt steeds weg of begint te “hakkelen”. Ik wil een gewone ontvanger maar dat schijnt niet te lukken. 

Beste antwoord door PeterG

Is het hele TV abonnement opzeggen dan niet wat drastisch??!!

Je kunt via MijnKPN de Soundbox weer omruilen voor de standaard TV+ box. Er kan maandelijks maar één wijziging, dus over enkele dagen/maand kan het zeker wel.

3 reacties

• January 12, 2026

Dat kan je via MijnKPN regelen. Maar je kunt maar 1 wijziging per maand doen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 12, 2026

Is het hele TV abonnement opzeggen dan niet wat drastisch??!!

Je kunt via MijnKPN de Soundbox weer omruilen voor de standaard TV+ box. Er kan maandelijks maar één wijziging, dus over enkele dagen/maand kan het zeker wel.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@beher53, welkom op de community. Wat jammer dat je ervaring met de TV+ Soundbox zo is, dat is niet hoe het hoort te gaan natuurlijk. We kunnen met je meedenken naar het geluid, en of we daar bij kunnen helpen, als je wilt?

Anders kan je zoals de anderen al aangeven de wijziging doen via MijnKPN, daar kan je de TV+ Soundbox of stopzetten of aanpassen naar een TV+ Box. Dat is de tv-ontvanger zonder ingebouwde speakers. Dat kan ook een optie zijn.

Maar je kunt maar 1 wijziging per maand doen.

Je kunt meerdere wijzigingen per maand doen, maar er kan er maar 1 tegelijk gedaan worden. Een vorige wijziging moet eerst afgerond zijn voor de volgende gedaan kan worden.