Skip to main content
Beantwoord

Ik word telkens uit tv.kpn.com gegooid. Foutmelding en opnieuw inloggen werkt niet

• November 19, 2025
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

zie 

en

valt vooral op dat meerdere keren de laatste tijd is gebeurd en in community blijf ik wel ingelogd

Beste antwoord door matthijs peters

@Maja Kooi 

ik heb niets veranderd maar de laatste 3 a 4 dagen gebeurt  het niet meer

Dus ik blijf bij mij theorie dat er een verstoring (over meerdere dagen) aan de kpn kant was en nu maar hopen dat het niet terug komt.

NB ik gebruik genoeg websites en services en deze verstoring met de kpn stond op zichzelf en de andere sites/services werkten normaal

NB2 was dus alleen KPN TV: Opgeslagen in community bleef ik gewoon ingelogd

7 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 21, 2025

Hi ​@matthijs peters,

Wat vreemd dat dit steeds gebeurt 🤔 Komt me niet bekend voor, en ik zie er ook niet meer meldingen over. Welke browser gebruik je? Merk je nog een verschil als je het via een andere browser probeert?

Forum|alt.badge.img+5

@Maja van KPN a

ik gebruik ms edge en dit probleem is pas  sinds 1 a 2 weken.

gebeurt  meestal 1x op een dag maar het aparte is dat opnieuw inloggen dan een aantal minuten niet werkt wat voor mij op een server/backend probleem wijst

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 26, 2025

Ik heb het met mijn eigen account de afgelopen dagen een beetje in de gaten gehouden ​@matthijs peters, maar merk niks geks. Is me dus een raadsel waar dit bij jou vandaan komt.

Heb je inmiddels ook al een andere browser dan Edge geprobeerd, op de momenten dat je er uit wordt geknikkerd? 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • November 26, 2025

@Maja Kooi 

ik heb niets veranderd maar de laatste 3 a 4 dagen gebeurt  het niet meer

Dus ik blijf bij mij theorie dat er een verstoring (over meerdere dagen) aan de kpn kant was en nu maar hopen dat het niet terug komt.

NB ik gebruik genoeg websites en services en deze verstoring met de kpn stond op zichzelf en de andere sites/services werkten normaal

NB2 was dus alleen KPN TV: Opgeslagen in community bleef ik gewoon ingelogd

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 27, 2025

Ah ok, heel fijn dat het de afgelopen dagen niet meer voor is gekomen ​@matthijs peters, dat kan ook verklaren dat ik het zelf niet heb gemerkt 😉

Mocht dit toch weer gebeuren, trek je dan weer aan de bel hier?

Forum|alt.badge.img+5

@Maja van KPN volgens mij heb ik al een reputatie over melden

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 27, 2025

Dat klopt, jij meld je wel als je iets te melden hebt 😄