Skip to main content

Hallo,

Ik probeer mijn toslink kabel op de dw7022 aan te sluiten maar de adapteraansluiting en de opticalaansluiting zitten zo belachelijk dicht op elkaar dat ik de toslinkstekker er niet in krijg. Weet iemand een merk toslinkkabel met smalle stekkers die wel passen op de dw7022?

Hallo @Nilco ,

Hier staan heel veel soorten kabels:

https://www.allekabels.nl/audio_kabels/optische_kabels/toslink-kabel.html?gclid=Cj0KCQjw8NilBhDOARIsAHzpbLBJc80WQn_ebR1ToFp21X9DA8paBBddB4-uR_noACNKg4OvNE91rHwaAj8dEALw_wcB

Daar zit vast wel wat bij wat je kunt gebruiken. 


Ik heb er zo één. Met plastic pluggen. Deze heb ik al jaren. Kan je een stukje van afveilen aan een kant. Dan past ie beter.

Je hebt ze ook met ronde, metalen, pluggen. Die passen inderdaad helemaal niet.


@PeterG ik heb ook die met die plastic stekkers. 1 kant op bandschuurmachine weggeschuurd en nu past de kabel wel. Bedankt.


Ik had ook een setje  digitaal naar analoog incl kabel bij kpn besteld,

Ik kreeg dit niet werkend en heb dit retour gestuurd.

Nu heb ik bij bol.com een ander setje besteld en een losse kabel, de kabel heb is inmiddels binnen maar de converter nog niet.

Nu bekeek ik de meegeleverde kabel wat beter en kom tot de ontdekking dat wat ik voor een lensje aanzag geen lensje is maar een transparant stofkapje , na dit verwijderd te hebben past de kabel goed en ik krijg een heel scherp rood lichtje uit de kabel i.p.v. diffuse

Dus mijn tip kijk even of het geen kapje heeft dat je mogelijk voor lensje aanziet.  


Reageer