Skip to main content
Beantwoord

Ik zou een HDMI kabel ontvangen maar deze nog niet gekregen

• September 14, 2025
  • 20 reacties
  • 204 keer bekeken

1x ITV Premium HDMI  ik zou een kabel krijgen van kpn maar  heb niets  ontvangen hoe kan dat  heb hier  de  kabel  staan 1x ITV Premium HDMI kabel

Beste antwoord door Noordzee

Bij KPN kan je deze bestellen van 1,50 meter voor 7,50 euro 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2600289/ultra-hdmi-kabel-15m/

Maar de klantenservice gaat zo’n kabel gratis opsturen. Want KPN levert deze normaliter gratis mee bij een huurontvanger.

20 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 14, 2025

Hallo ​@Ramon v maren ,

Dat kan de klantenservice voor jou regelen.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je bericht via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • September 14, 2025

Of je rijdt even naar de Action en je bent meteen klaar voor een paar eurotjes 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Of je rijdt even naar de Action en je bent meteen klaar voor een paar eurotjes 

Wees hier voorzichtig mee.

De ene keer kan het een goede kabel zijn en de andere keer een slechte.

Het licht net aan de batch die ze binnenkrijgen.

Persoonlijk zou ik een kabel bij Mediamarkt, Bol.com, etc. bestellen.

Heb ik ook gedaan.

Ik weet niet welke KPN tv ontvanger je hebt, maar een goede HDMI 2,1 kabel adviseer ik om te kopen.

Ik heb een kabel van 3 meter, omdat de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) in de kast die onder de tv staat.

Forum|alt.badge.img+7
  • September 14, 2025

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 14, 2025

Bij iedere radio/tv-zaak is een fatsoenlijke HDMI-kabel te koop en bij ieder onderdelenhuis en uiteraard bij de KPN-webshop, zie link ​@Ramon v maren 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2600289/ultra-hdmi-kabel-15m/?soPos=300

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 14, 2025

Maar de klantenservice gaat zo’n kabel gratis opsturen. Want KPN levert deze normaliter gratis mee bij een huurontvanger.

Forum|alt.badge.img+7
  • September 14, 2025

@Noordzee , zou kunnen dat inderdaad deze klant een tv box heeft ontvangen zonder HDMI kabel of al een kabel heeft besteld of dat er door KPN een gratis kabel is beloofd. Is me niet helemaal duidelijk in de vrij beknopte vraagstelling. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 14, 2025

Voor € 1,99 is een prima HDMI kabel verkrijgbaar bij de Action Sologic HDMI-kabel 180 cm | Action NL

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Voor € 1,99 is een prima HDMI kabel verkrijgbaar bij de Action Sologic HDMI-kabel 180 cm | Action NL

Zoals ik al eerder schreef:

Wees hier voorzichtig mee.

De ene keer kan het een goede kabel zijn en de andere keer een slechte.

Het licht net aan de batch die ze binnenkrijgen.

Zie verder mijn eerdere bericht.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 15, 2025

Er is ooit door een TU in samenwerking met Kassa een uitgebreide kwaliteitstest gedaan aangaande HDMI-kabels.

Daaruit bleek dat de goedkoopste HDMI-kabels met een standaard lengte net zo goed voldoen als de (veel) duurdere exemplaren.

Er werd alleen geadvieerd een betere kwaliteit te kiezen als de kabel (veel) langer dan standaardlengte moet zijn.

Dus die goedkope kabels van de Action zijn een prima keus en nee, ik heb geen aandelen van Action.

Die kan ik me niet veroorloven met mijn AOW😎

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 15, 2025

@JanD Al zou je het je wel kunnen veroorloven om aandelen te kopen, de Action is geen beursgenoteerd bedrijf.😉

Ik koop al heel wat jaren HDMI kabels van de Action, doen het prima. Niks mis mee.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

@JanD 

Dat is alweer een oude test.

Voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) heb je echt een goede HDMI 2.1 kabel nodig als je met een 4K tv verbonden bent.

En een gezegde zegt het volgende:  “Duurkoop is goedkoop en goedkoop is duurkoop” 

Het maakt mij niets uit wat iemand koopt.

Ik zelf (dus persoonlijk) ga toch liever voor een gegarandeerde goede kwaliteit.😉

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Leuke discussie. In het verleden had ik Oehlbach coax kabels, dubbel afgeschermd en gouden connectoren, van een paar tientjes tot over de honderd euro. Totdat er 3, 4 en 5G kwamen. Hopla, veel meer storing! Dan maar de ‘goedkopere’ Hischmann variant. Geen enkele storing. 

Zelf heb ik voor mijn Apple TV in de slaapkamer een HDMI’tje van Action. Werkt uitstekend! Maar voor in de woonkamer, zou ik ook voor een wat hoger segmentje kiezen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 16, 2025

Hoi ​@Ramon v maren welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denken we graag even met je mee. Heb je inmiddels een HDMI-kabel weten te bemachtigen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 16, 2025

@joop2011 Je kunt er pas over oordelen als je het geprobeerd hebt. Je kunt ook niet zeggen dat je geen bruine bonen lust als je het nooit geprobeerd hebt toch?

Leen59
Wijsgeer
  • September 16, 2025

Ik koop al heel wat jaren HDMI kabels van de Action, doen het prima. Niks mis mee.

Waarom koop je ze dan zo vaak? 😂

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 16, 2025

Waarom koop je ze dan zo vaak? 😂

Waar staat ‘vaak’ dan? En soms heb je net een wat langere kabel nodig? En soms koop je die voor iemand anders?

Leen59
Wijsgeer
  • September 16, 2025

Het was maar een grapje… daarom ook die smiley.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 17, 2025

@joop2011 Je kunt er pas over oordelen als je het geprobeerd hebt. Je kunt ook niet zeggen dat je geen bruine bonen lust als je het nooit geprobeerd hebt toch?

Wie zegt dat ik het nooit geprobeerd heb?

En ik lus bruine bonen.

Als ik iets niet lust, heb ik het heus wel geprobeerd.

Rara conclusie moet ik zeggen.

Ik heb 4 jaar geleden een goede HDMI kabel van 3 meter gekocht en die is nog steeds perfect.

En wat ik scheef klopt altijd:

Goedkoop is duurkoop en duurkoop is goedkoop.

Dat heeft de praktijk echt wel bewezen.

Wat betref Action.

Action is een opkoop organisatie, vandaar die hele lage prijzen.

Het zijn dump partijen, partijen die over zijn. etc.

Dus soms kan het een goed product zijn, soms een matig product en soms een slecht product.

Hier laat ik het bij, ik heb alles al vermeld en het begint al aardig op steeds hetzelfde herhalen en je zin proberen te krijgen.

Dat laatste is absoluut niet mijn bedoeling. (mijn excuus als het wel zo is overgekomen).

@Ramon v maren heb je de HDMI kabel van KPN al ontvangen? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2025

Hallo ​@Ramon v maren ,

Dat kan de klantenservice voor jou regelen.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je bericht via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

@Ramon v maren 

Heb je inmiddels een HDMI-kabel ontvangen via de klantenservice?