Skip to main content
Vraag

Ik zou een vervangende ontvanger krijgen maar deze is zoekgeraakt

• August 29, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Vanaf 19 juli is mij een vervangende tv ontvanger toegezegd. Bij de post is deze kwijt geraakt. Meerdere terugbelafspraken zijn teleurstellend geweest. De allerlaatste klant adviseur heeft er alles eraan gedaan om mij te helpenĀ  maar kpn blijft in gebreke.

Nog steeds geen vervangende tv ontvanger!!

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat rot dat er nog geen oplossing is voor die zoekgeraakte tv-ontvanger ​@AbbyRose.

Hoe staat het er nu voor? En wat is er tijdens dat laatste telefoongesprek met je afgesproken? Gewoonlijk ruil je een tv-ontvanger om op een servicepunt, als het wordt vervangen: Je levert de oude daar in en neemt de nieuwe mee naar huis. Hoe is dit bij jou gegaan?

Ik ben bang dat ik vanuit hier geen andere opties heb dan onze telefonische klantenservice, maar ik denk natuurlijk graag met je mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Ja dat was de bedoeling.Ā  Maar het heeft uiteindelijk een meer dan een maand geduurd voordat ik iemand sprak die inderdaad actie ondernam. Maar helaas is er nog geen vervangende tv ontvanger onderweg.

Ik ben moed aan het verzamelen om weer door het hele proces te gaan. Helaas is het met de service en het serviceproces uitermate droevig gesteld. Chatbox, kijkt voor een medewerker, helaas niet beschikbaar daarna weer een terugbelafspraak . Meermaals moest ik wachten totdat tv ontvanger weer boven water was. Daarna 3 keer teruggebeld maar de verbinding werd verbroken en dan wordt je niet meer gebeld.

Eerste contact was 18 juli...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ai, dat is al een hele tijd 😄 Wat is er aan de hand met je huidige tv-ontvanger? Werkt hij nog wel of helemaal niet meer? En welke tv-ontvanger heb je nu?

Ik weet niet of ik snellere opties heb, maar ik kijk graag even mee. Vul je je profiel in met je naam en adresgegevens + klantnummer, en geef je daarna hier een seintje? Daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Als je hier een seintje geeft, weet ik dat je ze hebt ingevuld.