Skip to main content

Hallo, 

Dit probleem ben ik hier al herhaaldelijk tegengekomen. Er is zelfs een topic met deze vraag waarin er 3 jaar geleden een reactie kwam van iemand die het nu op z'n tablet wel kon zien. 

Bij mij is het sinds mijn abonnement is overgegaan van Telfort naar KPN dat ik het niet meer kan zien in de app. Bij Telfort kon het altijd wel. En dat is super handig. Want zoals nu ben ik een weekje weg en heb dus geen mogelijkheid om op de tv-ontvanger te kijken. Maar de ingeplande opnames gaan gewoon door in mijn afwezigheid. En ik wil niet dat er opnames verwijderd zullen worden omdat de beschikbare ruimte op is. 

Ik snap niet waarom dit geen prioriteit heeft bij jullie. Dit begreep ik althans uit weer een andere topic van een abonnee over ditzelfde onderwerp. Ik vind het mega irritant dat ik nu niet weet of ik opnames ga verliezen of dat er nog genoeg ruimte is. 

Kan hier niet op korte termijn een oplossing voor komen? In de app van Telfort kon het altijd wel. Waarom bij KPN niet? 

Als je dat echt wilt weten dan kun je het altijd hier zien: https://tv.kpn.com/opgeslagen

Super fijn! Bedankt Katana321! 🤗

Let wel dat het percentage vrije ruimte die in de webversie wordt getoond soms verschilt van die in de (klassieke) tv ontvanger op hetzelfde moment, ook na verversen van de web pagina.  Proefondervindelijk lijkt de web versie ongeveer anderhalf uur eerder terug te lopen dan in de tv ontvanger (afrondingsfoutje?)

Het zou (voor mij) handiger zijn om de resterende tijd te zien ipv een percentage, bijv. als u:mm als minder dan 10 uur vrij, en in hele uren daarboven.

Hallo @Miss6t, de wens is heel duidelijk van jouw kant en zal bij de ontwikkelaars worden neergelegd. 
Gelukkig is er een oplossing via een mede community lid geboden. tv.kpn.com is ook beschikbaar in de internetbrowser op jouw telefoon of tablet. De hoeveelheid beschikbare ruimte is dan altijd bij de hand. 

Mee eens, ​@Wartywolfs! Dat zou nog beter zijn. Maar ik zou al blij zijn met de percentages in de app. 😜 

@Jeroen van KPN Hopelijk gaan ze er iets mee doen. 🤞🏻

Reageer