Skip to main content

Hallo, ik heb opnieuw een bug gevonden met de kpn tv+ app. Bij mij als je naar een opnamen kijkt in picture in picture modus dat er dan vaak geen venster verschijnt en in dat geval kan de app na een tijdje crashen. Geen idee of dat ook het geval is met live kijken.

 

Apparaat gegevens:

Samsung galaxy s23 FE SM-S711B/DS

Android versie: one ui 6.1 android 14

 

Ha @mstevens, sorry voor de late reactie! Ik begrijp goed dat als je de app wegveegt/-swipet, dat de app dan verdwijnt? In plaats van dat je het kleine scherm krijgt? Ik zit dat nu bij m'n eigen Android toestel te testen en daar verschijnt de opname wel gewoon in pip-modus. Ervaar jij dit altijd/bij elke opname, of af en toe? Ik ben benieuwd naar je reactie 🙂.


Maakt niet uit. Klopt, en ik ervaar het regelmatig met dit toestel, maar op een andere toestel (een samsung galaxy s21) heb ik deze problemen niet naar mijn weten. Maar nu ik het ook opnieuw geprobeerd heb op deze toestel (een samsung galaxy s23) krijg ik het niet voor elkaar om het te herproduceren. Mijn s23 is al een beetje problematisch software matig dus zal me niks verbazen dat de problemen met de app daardoor komen


Hmm.. Wellicht kan je 'm eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Let op dat je wel een back-up maakt voordat je dat doet! Als het op je S21 wel werkt, dan verwacht ik in eerste instantie niet dat het aan de app ligt. 


@Marcia van KPN sorry voor late reactie, heb toch ondervonden dat het een bug is met de app, aangezien ik dat probleem met beiden toestellen heb met de app dat het gebeurd en het is al 2x gebeurd op beiden vandaag. Het is geen specifiek probleem met de toestel aangezien ik het op beiden ervaar.


Gek zeg 😞. Ervaar je dit ook met PIP bij live kijken? En bij bijv. terugkijken? Dan zal ik het toch eens intern doorgeven!


Uhm ik merk nu pas dat er een knopje bestaat rechts onderin ervoor wat ik nooit gebruikte om in pip modus te gaan, ik ben een sufferd lol. Maar daar schijnt geen problem mee te zijn als ik erop tik en van app wissel. Alleen de app gaat niet in pip modus als je niet erop tikt en van bijv van app wissel, de geluid speelt door maar gaat niet automatisch in pip. Omweg is gewoon om eraan te denken op die icoon te tikken en dan app wisselen. Maar ik denk toch dat het handig is om het door te geven aan intern aangezien denk niet echt de bedoeling is dat de app crasht na tijdje wanneer je uit de app gaat en het gaat niet automatisch in pip modus of doet het maar half.


Haha kan gebeuren! Goed om te lezen dat het zo wel werkbaar is 😉. Ik geef je aanvulling door!


Reageer