Skip to main content

Ik loop tegen een raar en voor mij onverklaarbaar probleem aan met onze 3 KPN TV+ kastjes. Het probleem is het volgende:

 

Wij hebben 3 aparte TV+ kastjes. Hiervan zijn er 2 bekabeld aangesloten en 1 draait op wifi. Ik heb op 1 kastje een indeling van mijn favoriete tv zenders gemaakt. Dat in de veronderstelling dat deze indeling dan ook meteen doorgevoerd zou worden op de andere TV+ kastjes. Met andere woorden: dat de indeling favoriete zenders er op alle kastjes hetzelfde uit ziet. Dat blijkt dus niet het geval. Wij moeten op elk kastje handmatig een indeling maken en dat is erg omslachtig en totaal niet logisch. 

 

Het veranderen van de volgorde van de KPN TV+ apps lukt op geen enkel kastje. Ook is de indeling van de apps op elk kastje anders. Als ik op het kastje in de slaapkamer of keuken exact dezelfde apps wil gebruiken moet ik dat handmatig inregelen. Heel onlogisch en kost een hoop tijd.

 

Mijn concrete vraag is of meer TV+ gebruikers dit probleem herkennen. 

Helaas moet je alles per decoder (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)) apart instellen.

Dat is meer werk, maar heeft wel als voordeel dat je ook ieder anders kan instellen.