Skip to main content
Beantwoord

Ineens geen geluid bij apps en terugkijken via KPN

• November 5, 2024
  • 11 reacties
  • 591 keer bekeken

Sinds gister ineens geen geluid bij apps en terugkijken bij kpn. Via (LG) tv wel. Hebben zelf niets gewijzigd. Staat al sinds aankoop op dezelfde instelling nl. passtrought ( ivm Böse soundbar). KPN updates worden automatisch gedaan.

Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Rinus p .  Dat is heel merkwaardig. Heb je alle kabeltje even langsgelopen en het kastje even herstart? (en ook je bose soundbar? )

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2024

Hoi @Rinus p .  Dat is heel merkwaardig. Heb je alle kabeltje even langsgelopen en het kastje even herstart? (en ook je bose soundbar? )

Exact hetzelfde hier, sinds vandaag geen geluid met terugkijken en ook niet met NPO app van Kpn op de box. De NPO app op de tv doet het wel gewoon. Niets aangepast, heeft het maandenlang probleemloos gedaan. Live kijken geen probleem. Gek!

Erwin van KPN
Moderator

@DanielleHaarman Ik krijg bij @Rinus p  het idee dat het al is opgelost. 

Heb jij de box ook even van het stroom gehad? En alle kabeltjes nog even bij langs gelopen?

@Erwin van KPN alles nagelopen, daar lag het niet aan. Uiteindelijk via een ander draadje op het forum gezien dat het soms kan helpen de afstandsbediening opnieuw te koppelen en dat was - voor nu - de oplossing. Blijft gek want ik had zelf niets gewijzigd, voorheen werkte het perfect. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2024

Bij ons inmiddels opgelost na 1 uur met klantenservice te hebben gebeld. Bleek op één of andere manier met de update te maken te hebben. Alles terug gezet op fabrieksinstellingen en toen deed alles het weer, aangeboden oplossingen hadden geen effect.

• Deelnemer
  • January 26, 2025

Ik had vandaag (26-01-2025) precies hetzelfde probleem, geen geluid bij apps, terugkijken en opnames. Bij er opstarten van de box kwam iedere keer heel kort het groene kpn logo in beeld.

Ook de genoemde zenders vanaf kanaal 12 geen geluid wel beeld. Na het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt alles weer normaal. Gelukkig zijn de opname's na deze reset niet verloren gegaan. Wel weer opnieuw aanmelden bij Netflix, Prime YouTube en verschillende andere apps waar ik een account op had.

• Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Ik had vandaag (26-01-2025) precies hetzelfde probleem, geen geluid bij apps, terugkijken en opnames. Bij er opstarten van de box kwam iedere keer heel kort het groene kpn logo in beeld.

Ook de genoemde zenders vanaf kanaal 12 geen geluid wel beeld. Na het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt alles weer normaal. Gelukkig zijn de opname's na deze reset niet verloren gegaan. Wel weer opnieuw aanmelden bij Netflix, Prime YouTube en verschillende andere apps waar ik een account op had.

Ook wij hebben dit probleem al een tijdje. De tv dus terugzetten naar fabrieksinstellingen?  

• Deelnemer
  • March 11, 2025

Niet de TV terugzetten naar fabrieks instellingen maar de TV box van KPN

• Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Dat had ik al eerder gedaan, maar hielp ook niet. Dan nog maar eens proberen 🤞🤞

• Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Ik zal wel blond of oud zijn (waarschijnlijk beiden) maar ook na het resetten van de TV box blijft het probleem hetzelfde 🥴

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Sjaantje55 . Je reageert in een ouder topic.

Je kunt het beste een nieuwe topic aanmaken:

https://community.kpn.com/topic/new