Skip to main content

Na de update naar de nieuwe app, zie ik de volgende veranderingen, die ik vervelend vindt.

  • als er meerdere afleveringen zijn opgenomen, zie ik niet direct welke aflevering het is. Pas bij openen komt die info tevoorschijn. Eerdere app stond het al bij de galerij.
  • Ook al in de galerij stond symbool van niet kunnen afspelen. Indicatie spelen met een streepje er doorheen, duidde ijk. Nu moet je aflevering openen, dan staat er, begin, maar krijg je melding, aflevering is niet meer beschikbaar. Terwijl die er wel is en op tv app gewoon kan worden afgespeeld. Wie bedenkt deze teksten, AI of een mens??

In beide gevallen, was de manier van info in de oude app veel directer en beschikbaar. Graag die info weer terugzetten. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Met nieuwe update is het return knopje belangrijker geworden. Echter bij het kijken van meerdere afleveringen uit opname menu, gaat het fout.

Situatie : ik kijk bv aflevering 1, volledig klaar, dan druk ik op return en verwacht dan terug te komen in de serie afleveringen van dat programma.

Echter springt terug naar hoofdscherm opnames en helemaal naar begin. Moet dus opnieuw nar die serie, dan ok, dan weer naar aflevering en dan verwijderen. Werkte vroeger anders, bleef in de afleveringen. Lijkt net op return knop 2 x signaal verwerkt, terwijl je 1 x drukt.

 


Hoi @Ibbel, welkom op onze community! Ik zal je feedback meenemen. Welke nieuwe app bedoel je precies? Welk apparaat gebruik je?


Hallo, ik bedoel hier de TV box zelf, bediend door de aftandsbediening en het return knopje


Het probleem met de terugknop is bekend, @Ibbel, dat gaan we binnenkort oplossen, houd daarvoor de Product Updates in de gaten. Voor elke update plaatsen we daar een bericht met wat er in de update zit.

 

Maar de andere dingen die jij zegt gaan die ook over de TV+ Box, of gaan die wel over de nieuwe app voor mobiele telefoon of tablet? Want op je TV+ Box moet je alle opnames gewoon kunnen afspelen.

Na de update naar de nieuwe app, zie ik de volgende veranderingen, die ik vervelend vindt.

  • als er meerdere afleveringen zijn opgenomen, zie ik niet direct welke aflevering het is. Pas bij openen komt die info tevoorschijn. Eerdere app stond het al bij de galerij.
  • Ook al in de galerij stond symbool van niet kunnen afspelen. Indicatie spelen met een streepje er doorheen, duidde ijk. Nu moet je aflevering openen, dan staat er, begin, maar krijg je melding, aflevering is niet meer beschikbaar. Terwijl die er wel is en op tv app gewoon kan worden afgespeeld. Wie bedenkt deze teksten, AI of een mens??

In beide gevallen, was de manier van info in de oude app veel directer en beschikbaar. Graag die info weer terugzetten. 

 


Bij opnames van BBC First, 1, 2 en de Vlaamse zenders hoef je niet eens moeite te doen om die te selecteren bij kijken via een app* of tv.kpn.com. Niet af te spelen; alleen via de ontvanger.


Reageer