Skip to main content
Beantwoord

Informatie in beeldscherm na opnieuw instellen, hoe krijg ik dit weg?

• January 29, 2025
  • 11 reacties
  • 134 keer bekeken

In het beeldscherm staat, na opnieuw instellen, informatie in de rand. Het komt en gaat. Ik wil het uitzetten, maar hoe? 

Beste antwoord door Marlon92

Alsjeblieft:

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/smart-tv-logo-in-linker-bovenhoek/td-p/158362

In dat topic zie ik een plaatje wat erg veel op die van jouw lijkt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 29, 2025

Wat staat er dan, ​@Dondeber?

Het lijkt op een mededeling van de tv zelf...u gebruikt de +Box?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

LED TV, en verder allerlei logo's, lijkt het van leveranciers. Links en onder het beeldscherm. Ook logo van KPN. Na aantal minuten verdwijnt het en komt weer terug voor enkele minuten. Ik weet niet of ik +Box gebruik, ik neem aan van niet.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 29, 2025

Ik.las in een eerdere post dat u nog wacht op een glasvezelaansluiting? Hoe gebruikt u internet nu dan? 

Hebt u wel een aparte tv-ontvanger? Of gebruikt u apps op de tv ​@Dondeber?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 30, 2025

Hoi ​@Dondeber. Ik heb nog niet echt een idee wat je precies ziet of hoe je dit kunt verhelpen. Kun je eens een foto plaatsen waarop de logo's zichtbaar zijn op je tv-beeld?

En kun je toch vertellen wat voor tv-ontvanger je gebruikt? Dat kun je lezen onderop de ontvanger op de sticker. Ook ben ik benieuwd naar wat voor tv je hebt. Op de achterkant van de tv zit altijd een sticker met het modelnummer gemeld. 

Hopelijk lukt dit allemaal en dan gaan we kijken of we je verder kunnen helpen 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2025
nu de andere foto's nog. Met doorsturen is het volgende eraf gevallen:
SAMSUNG  Model UE32D5000PW

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2025
TV-ontvanger
Links en onder het beeldscherm zie je de logo's, die er eerder nooit waren

• January 30, 2025

Ik zie het onderste plaatje. Maar om 1 of andere reden kan ik het niet citeren. 

Maar euhm…

Is dit niet de wel bekende "winkel modus"? 😁

• Antwoord
  • January 30, 2025

Alsjeblieft:

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/smart-tv-logo-in-linker-bovenhoek/td-p/158362

In dat topic zie ik een plaatje wat erg veel op die van jouw lijkt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 31, 2025

Dank je voor het plaatsen van de foto's ​@Dondeber. Dit maakt gelijk duidelijk met welk probleem je speelt en Marlon92 heeft je ook al de juiste richting op gewezen voor een oplossing. Is het daarmee gelukt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Helaas is het niet gelukt.  De route die wordt aangegeven is er niet op mijn tv.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2025

Dit is winkelmodus van Samsung. Hij moet dus op thuismodus. 

In mijn Samsung. 

Tandwiel - Algemeen - Systeembeheer - Gebruiksmodus