Skip to main content

Op Eurosport is geen enkele beschrijving in de tv gids welke match er uitgezonden wordt.

Hoe moeten wij nu weten wat welke match wij terug willen kijken?

Ik zoek bv de match van Iga, en heb alles geprobeerd zonder succes.

Of er komen foutmeldingen, of het is een andere match.

Ook de starttijden bij terugkijken klopt nooit, op geen enkele zender.

 

Dit moet z.s.m. verbeterd worden.

De Australian Open duurt maar 2 weken.

Er is bij tennis nooit (helemaal) bekend hoe laat een wedstrijd begint.

Je kunt het enigszins schatten aan de hand van het speelschema op de site van zo'n toernooi. In deze die van Australian Open. Dat scheme (schedule) is ook al via Google te vinden.

https://www.google.com/search?q=australian+open 

In verband met het tijd verschil is de uitzending 's nacht / ‘s ochtends.

Het is ook een irritatie van tennis bij mij. Met ABNAMRO toernooi Rotterdam (Ziggo Sport), Wimbledon (Ziggo Sport/NOS) en nu dus het Australian Open (Eurosport).

Niet alle wedstrijden zijn op Eurosport 1. Live wordt er ook op Eurosport 2 en diverse online Eurosport kanalen (via abonnement streamingdienst Discoveryplus) uitgezonden. Dat wordt ook lang niet allemaal herhaald op 1 danwel 2.

Is Iga de naam van een tennisser? Komt mij niet bekend voor.


Hoi @PeterG , Google is je hulp (“tennis iga”) geeft: Iga Natalia Swiatek


Ik kwam er met Google niet uit met “Iga”, @RBxx . Thanks.


Hallo @Lottumeb ,

KPN is voor de inhoud van de TV-gids afhankelijk van de aanlevering van de TV-zenders. 
 

Eurosport levert die informatie niet aan, zelfs op de eigen website van Eurosport is die informatie niet te vinden: 

https://www.eurosport.nl/watch/schedule.shtml


Nog even dit: de wedstrijden van de vrouwen zijn voornamelijk live via Eurosport 2. Die zit in het pluspakket. Dat is ook voor één maand af te nemen.

Aan de hand van het schema kan je schatten hoe laat een wedstrijd begint. Maar voorgaande kunnen altijd korter of langer zijn natuurlijk.


Beste peterg en Noordzee.

 

Ik begrijp dat het schema kan uitlopen en niet zo precies is.

Maar dat er 1 uur na aanvang nog steeds biljarten of skieen uitgezonden wordt, is ronduit beschamend. (Lees belachelijk).

Mogen dan ze best wel aandacht aan schenken, en klagen bij Eurosport zelf .

 


Zelfs bij betaal zender Ziggo Sport loopt het niet altijd even nauwkeurig.

Helaas is het dezelfde “ellende” met biljarten en skieën. Geen vastgestelde speeltijden. Net als bij Darts en tennis.

Bij voetbal kan je tenminste zeggen: het is 1 uur en 45 minuten inclusief de rust. , Ook bv handbal, basketbal e.d. hebben vaste tijdsduur.

En als ze een wedstrijd van bv biljart uitzenden en die loopt uit dan moet het tennis van zo'n zender maar even wachten…. Anders hebben ze weer zure biljart liefhebbers aan de lijn die het eind van zo'n wedstrijd ook willen zien.


Beste @Lottumeb, welkom! Het klopt dat Eurosport dit inderdaad aanlevert. Ik verwacht dan ook niet dat we dit op korte termijn kunnen/gaan veranderen. Wel zal ik je signaal intern doorgeven, bedankt voor het melden!


Ik heb begrepen dat we dit verder op gaan pakken, @Lottumeb. Geeft nog geen garanties, maar ik hoop wel dat er verbetering in gaat komen!