Skip to main content
Beantwoord

Ingelaste uitzending die ik graag wil opnemen staat nog niet in de EPG

• May 20, 2025
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Vanavond om 22:30 NPO 2 is een uitzending ingelast van “ondertussen aan de hofvijver” met Hans Wiegel. Deze wil ik graag opnemen. Komt ie nog op tijd in de epg te staan????

Beste antwoord door PeterG

Is het geen optie om dat programma morgen terug te kijken via de NPO Start App? 

Ik heb het teruggevonden in NLziet, feitelijk NPO Plus aanbod ​@Noordzee . Ik heb het dus al gekeken nu. Heel aardig om Wiegel zo nog te zien. Ten tijde van de opname was ie 80.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 20, 2025

Ik denk, maar weet t niet 100% zeker, dat je dan Hofstad om 22.10 en CloseUp om 22.40 moet opnemen, dan zou het zomaar kunnen zijn dat dan Hans Wiegel wordt opgenomen. Voor de zekerheid dan ook nog De Nachtzoen om 23.30 uur. Lastig dat je dan gedeeltes van andere programma’s moet opnemen…

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2025

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Ik heb het teruggevonden in NLziet, feitelijk NPO Plus aanbod ​@Noordzee . Ik heb het dus al gekeken nu. Heel aardig om Wiegel zo nog te zien. Ten tijde van de opname was ie 80.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@PeterG, de gids is inderdaad niet aangepast. Als ik echter gebruik maak van de optie "Terugkijken" dan na de uitzending van Hofstad & Land kun je wel naar de uitzending "Aan de hofvijver" kijken ondanks dat er "Close-up" in de gids staat. 

Het is ook fijn dat je dit programma via een omweg ook nog hebt kunnen vinden op NPO Start. 

• May 22, 2025

Vanavond om 22:30 NPO 2 is een uitzending ingelast van “ondertussen aan de hofvijver” met Hans Wiegel. Deze wil ik graag opnemen.

Waarom zou je dat opnemen, je kan het prima bekijken op NPO start.
https://npo.nl/start/serie/ondertussen-aan-de-hofvijver/seizoen-1/ondertussen-aan-de-hofvijver_19/afspelen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat heeft Peter dan ook gedaan zoals valt te lezen ​@KeesYagi