Skip to main content
Beantwoord

Ingeplande serie opname Great British Menu BBC 2 mist een aflevering

• February 15, 2025
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

Ik neem Great British Menu op op als serie (S20). Voor komende week staan aflevering 10 (di) en 11 (wo) als verwacht ingepland in deze serie, maar aflevering 12 (do) niet.
Ik heb al geprobeerd of Serie opname annuleren en opnieuw inplannen dit verhelpt, niet dus.

Foutje in de gids?

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank voor het melden, ​@Wartywolfs. Ik merk dit zelf ook als ik hier een serieopname op instel. Ik heb het doorgegeven. Je bent mooi op tijd met melden, dus ik heb goede hoop dat ze dit kunnen herstellen. Dat gezegd hebbende, het kan verstandig zijn om (voor de zekerheid) een losse opname van die aflevering in te stellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2025

Dank voor het melden, ​@Wartywolfs. Ik merk dit zelf ook als ik hier een serieopname op instel. Ik heb het doorgegeven. Je bent mooi op tijd met melden, dus ik heb goede hoop dat ze dit kunnen herstellen. Dat gezegd hebbende, het kan verstandig zijn om (voor de zekerheid) een losse opname van die aflevering in te stellen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 18, 2025

Ook Boarders S2 afl 5 en 6 (uitzending BBC 1, 19 feb 00:25) worden niet automatisch meegenomen in serie opname.

Dat wordt dus ook weer handmatig inplannen - kan nog net.

Ligt het aan mij, of is serie opnemen de laatste tijd onbetrouwbaar?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 18, 2025

Ik zie nu dat serie opname van Great British Menu voor de afl van donderdag is hersteld.  Dank daarvoor.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 21, 2025

Aflevering van De Repair Shop (België) voor vanavond wordt niet opgenomen hoewel ik serie opname had ingepland voor de huidige serie (S3)

waarschijnlijke oorzaak: afl van vanavond staat in de gids als S2.  Lijkt me een foutje, omdat aflevering nummer wél volgt op afl van vorige week.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 1, 2025

Aflevering van De Repair Shop (België) voor vanavond wordt niet opgenomen hoewel ik serie opname had ingepland voor de huidige serie (S3)

waarschijnlijke oorzaak: afl van vanavond staat in de gids als S2.  Lijkt me een foutje, omdat aflevering nummer wél volgt op afl van vorige week.

Vals alarm. S2 A7 was blijkbaar toch een herhaling, volgens https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/de-repair-shop/?seizoen=seizoen-3 zijn in S3 tot dusver 6 afleveringen beschikbaar.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 2, 2025

Vals alarm. S2 A7 was blijkbaar toch een herhaling, volgens https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/de-repair-shop/?seizoen=seizoen-3 zijn in S3 tot dusver 6 afleveringen beschikbaar.

Ah, dan hoorde hij dus tóch nog bij S2! Dank dat je het nog even laat weten!