Skip to main content
Beantwoord

Inhoud niet meer beschikbaar melding bij TV+ app

• December 19, 2025
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

Bij gebruik van de app tv+ krijg ik bij regelmaat de melding ‘inhoud niet meer beschikbaar’. Op iPhone 15 (met laatste iOS) en ook op mijn iPad. Als ik de telefoon herstart gaat het soms 1 keer goed. Daarna weer niet. Ik heb de router gereset, de app gedeïnstalleerd en opnieuw erop gezet. Soms gaat het daarna 1 keer goed, daarna weer niet. Ik herstart de telefoon regelmatig. Dit helpt soms 1 keer. Heb ook de time van ‘automatisch’ naar ‘Amsterdam’ gezet, dit hielp ook weer 1 keer. Ik word hier behoorlijk moedeloos van. 
Wie kan mij helpen. 

Beste antwoord door TDN

Er is een nieuwe hotfix voor dit probleem

6 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Beste ​@Dehet 

Jij bent niet de eerste van wie ik dit vandaag heb gelezen hier op de community.. het zou best kunnen dat dit een groter probleem is. Sinds wanneer heb je hier last van als ik vragen mag? 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 19, 2025

Er is een nieuwe hotfix voor dit probleem

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Wij hebben dit probleem sinds we zijn teruggekeerd van vakantie enkele dagen geleden. (Een uur tijdverschil.)

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Dehet, welkom op de community en welkom terug van vakantie 🙂

Welke versie van de app heb je precies op jouw telefoon staan? Zoals TDN al noemt is er vrijdag een hotfix uitgekomen voor precies wat je beschrijft. Die fix werd geleidelijk beschikbaar, dus het kan zijn dat die nog niet beschikbaar was toen je het topic aanmaakte, maar inmiddels wel. Hoe gaat het na installeren daarvan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Beste Jasper bedankt voor je reactie. Na een reset van de telefoon hebben we geenbproblemen meer ondervonden. De telefoon had overigens de laaste update gehad. iPhone 15 met iOS 26.2

Nu al enkele dagen geen problemen. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het sindsdien niet meer is voorgekomen ​@Dehet! Ik denk dat de update van de TV+ App rond dat moment ook automatisch was geïnstalleerd, dit was namelijk iets wat echt via een update onze app moest worden opgelost. Het resetten en de iOS versie hadden daar geen invloed op.

Veel kijkplezier weer! 🙂