Skip to main content

Het begint erg irritant te worden, als ik de KPN TV app start wordt erg regelmatig gevraagd om in te loggen. De inlog gaat niet goed om met de password van je iPhone en zo ben je steeds erg lang bezig voor je TV kunt kijken.

Ook vervelend : bij 1 profiel toch steeds vragen ‘Wie kijkt er?’, die stap mag er ook uit.

Bij Ziggo had ik dit nooit, TV app werkt overal meteen.

Hoi ​@MikeA . Als ik het goed begrijp wordt het wachtwoord door je iphone onthouden maar gaat het telkens mis met inloggen. Wat voor foutmelding krijg je en wat moet je dan doen om het op te lossen?

Hoi ​@MikeA . Als ik het goed begrijp wordt het wachtwoord door je iphone onthouden maar gaat het telkens mis met inloggen. Wat voor foutmelding krijg je en wat moet je dan doen om het op te lossen?

Het issue is dat mij het wachtwoord niet wordt ingevuld, enkel mijn e-mail.

kies ik voor ‘Wachtwoorden’ dan moet ik op zoek door ‘KPN’ in te typen om de inlog te krijgen.

Ik verwacht dat e-mail en wachtwoord worden vooringevuld. Maar bovenal dat de inlog niet zo vaak wordt gevraagd.

Dit is inderdaad een dingetje met de app, ik moet ook redelijk vaak inloggen.

Dit is inderdaad een dingetje met de app, ik moet ook redelijk vaak inloggen.

@Erwin van KPN Zou je hier een ticket van kunnen maken binnen KPN?
Ook dat bij één gebruiker het keuzescherm ‘Wie kijk er?’ niet hoeft te verschijnen? 
Dank!

Ik heb het doorgestuurd als feedback, ​@MikeA . Dus het komt rechtstreeks bij de developers.  

@Erwin van KPN Is er inmiddels een inschatting van de Developers?

vandaag weer de inlog en daarna de onnodige vraag.

Er is helaas nog geen nieuws ​@MikeA. Ik zou zeggen: Hou de Product updates in de gaten voor nieuws. 

Reageer