Skip to main content

Ik probeer al een week F1 te regelen via KPN en Viaplay. KPN en F1 is geen probleem, maar Viaplay is een drama. Het schijnt dat ik wel een account heb want ik krijg de melding:

 

Je Viaplay account is al actief, ga naar Viaplay om direct te streamen.

 

Maar op mijn vraag wachtwoord vergeten krijg ik de reactie:  Dit e-mailadres kon niet worden gevonden in het systeem.

Ik ben al bijna een week bezig om het te regelen, maar sta bij Viaplay elke keer uren in de wacht (via de app) en ze reageren gewoon niet. Als ik Viaplay wil activeren, via hun website, kan ik geen KPN selecteren, das geen optie, alleen DFNLD, ODIDO 2x, Solcon, Youfone en Ziggo kan ik selecteren.

Ik heb de eerste trainingen en wedstrijd al gemist, gisteren kwam ik er weer niet door, zeker weekend. Wat moet ik nu nog doen.

 

HELP KPN!!

 

Hallo @Honk, wat een gedoe zo om de F1 te kunnen zien. Je hebt het account destijds via KPN wel geactiveerd? Voor de zekerheid zet ik hier nog even de activatiepagina: Viaplay activeren bij KPN

Als het account wel geactiveerd is, kan KPN hier verder niets in betekenen. Hoe vervelend ook, maar de klantenservice van Viaplay zal dit voor je op moeten lossen.