“Cannot destructure property 'metadata' of 'e' as it is undefined.”
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (FAILED TO FETCH)
Na klik op inloggen gebeurd er gewoon helemaal niets. Moet app afsluiten en opnieuw proberen.
Soms start ik de App en krijg alleen maar zwart schem te zien….
Met of zonder NordVPN (war ik split tunneling aan heb staan) niets helpt.
Hetgeen soms helpt:
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
Wat kan dit zijn?
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op de community @Tim456, dat zijn gekke meldingen die je krijgt bij het inloggen. Voordat we daar meer over kunnen zeggen hebben we eerst meer informatie nodig. Op wat voor apparaat (merk en model) probeer je in te loggen? Lukt het wel op andere apparaten? Welke versie heeft de app? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. De TV+ app is niet bedoeld om via VPN te gebruiken, dus die kan je het beste uit hebben staan inderdaad.
Welkom op de community @Tim456, dat zijn gekke meldingen die je krijgt bij het inloggen. Voordat we daar meer over kunnen zeggen hebben we eerst meer informatie nodig. Op wat voor apparaat (merk en model) probeer je in te loggen? Lukt het wel op andere apparaten? Welke versie heeft de app? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. De TV+ app is niet bedoeld om via VPN te gebruiken, dus die kan je het beste uit hebben staan inderdaad.
Dit doet zich alleen voor op een HP-elitebook laptop met Windows 11 versie 24H2 en een actieve Nord VPN verbinding met en zonder split tunneling, zonder VPN werkt het wel, de reden dat ik VPN wel wil gebruiken is dat we in Nederland op de camping via het openbare wifi (onveilig dus) itv willen kijken en uitschakelen van VPN dus niet accepteren.
Gebruikte browser Brave en laatste KPN versie.
Screendump van foutmelding
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (CANNOT DESTRUCTURE PROPERTY 'METADATA' OF 'E' AS IT IS UNDEFINED.)
Hoi @Mickey2004. Welkom op de community! Dank voor je bericht en het delen van je ervaring. Goed dat je aangeeft dat het probleem zich voordoet met een VPN-verbinding op een openbare wifi.
Er is goed nieuws! Er is namelijk een nieuwe update voor de TV+ app uitgebracht die het probleem met het steeds opnieuw inloggen oplost. Ik raad je aan om de app te updaten naar de nieuwste versie en te testen of dit het probleem verhelpt.
Daarnaast is het goed om te weten dat KPN TV+ niet officieel wordt ondersteund in combinatie met een VPN. Dit kan invloed hebben op de werking van de dienst. Mocht het probleem na de update blijven bestaan, dan kun je proberen of een andere browser (zoals Chrome of Edge) een verschil maakt.
Laat ons weten of de update het probleem voor je oplost!
Hoi @Mickey2004. Welkom op de community! Dank voor je bericht en het delen van je ervaring. Goed dat je aangeeft dat het probleem zich voordoet met een VPN-verbinding op een openbare wifi.
Er is goed nieuws! Er is namelijk een nieuwe update voor de TV+ app uitgebracht die het probleem met het steeds opnieuw inloggen oplost. Ik raad je aan om de app te updaten naar de nieuwste versie en te testen of dit het probleem verhelpt.
Daarnaast is het goed om te weten dat KPN TV+ niet officieel wordt ondersteund in combinatie met een VPN. Dit kan invloed hebben op de werking van de dienst. Mocht het probleem na de update blijven bestaan, dan kun je proberen of een andere browser (zoals Chrome of Edge) een verschil maakt.
Laat ons weten of de update het probleem voor je oplost!
Vandaah kon ik met mijn chomecast wel weer de kpn tv app downloaden em inloggen na 4 dagen. Dus alles weer als normaal gelukkig
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.