Skip to main content

Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op deze app! Steeds de melding : er is iets fout gegaan, probeer het over een paar minuten nog een keer! App verwijderd, IPad opnieuw opgestart, app weer geïnstalleerd, maar helaas, dezelfde melding!

heb de app nu ook geïnstalleerd op de IPhone, en daar kan ik wel gewoon mee in loggen!

Goedemiddag @Sretep!
Heel fijn dat je, op verzoek van mijn collega, een eigen topic hebt aangemaakt voor je vraag. Dit helpt ons om je beter en sneller te kunnen ondersteunen. 

Ik begrijp dat het inloggen in de KPN TV+ app op de iPad niet lukt, maar op de iPhone wel: dan kunnen we concluderen dat de inloggevens in elk geval wel goed zijn. 

Ik heb een aantal aanvullende vragen en wil je vragen om iets te controleren:

• Welk model iPad heb jij precies en welke software versie van iOS staat er nu op geïnstalleerd? 
  • Log jij in met jouw KPN ID gegevens (e-mailadres en wachtwoord) of met jouw abonnementsnummer en pincode? Of doe je het met beide en maakt het geen verschil?
  • Zou je kunnen proberen in te loggen op tv.kpn.com? Als dat lukt, kun je dan naar instellingen> apparaatbeheer en dan een aantal apparaten daaruit verwijderen? Kijken of je daarna weer kunt inloggen in de app op jouw iPad. 

Ik ben benieuwd! 

Ik heb een Ipad 6e generatie met software iPadOS 17.6.1 (21G93)

pik heb geprobeerd met beide in te loggen, lukt met beide niet!

inloggen met tv.kpn.com lukt ook niet! Krijg dezelfde foutmelding!

Bedankt voor jouw terugkoppeling, dan moet we er dieper in duiken.

Wil jij jouw abonnementsnummer van KPN TV in jouw community profiel vermelden en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Je mag het noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”, alvast bedankt!

Waar vind het het vakje “ persoonlijke opmerkingen “ ???

In jouw community profiel → klik hier

klantnummer ingevoerd!

Hartelijk dank voor je medewerking!

We hebben het abonnementsnummer gereset. Wil je nu nog eens proberen in te loggen in de app op jouw iPad?

Helaas, zelfde melding. Zowel met abonnementsnummer en e-mailadres lukt het niet.

Helaas, zelfde melding. Zowel met abonnementsnummer en e-mailadres lukt het niet.

Heb je op de Ipad de laatste versie van de KPN TV+ app? Kun je met dezelfde gegevens op je Ipad bijvoorbeeld wel bij de MijnKPN app inloggen?

Goedenavond @Sretep, lukt het inloggen inmiddels weer? Zo niet, kun je de onderstaande vraag alsjeblieft beantwoorden?

Heb je op de Ipad de laatste versie van de KPN TV+ app? Kun je met dezelfde gegevens op je Ipad bijvoorbeeld wel bij de MijnKPN app inloggen?

Het is opgelost, het lag aan de VPN 

Ik heb de VPN gepauzeerd, geen verschil. Op de iPhone is VPN actief, werkt wél

Met abonne nummer en pincode werkt!

Je moet de VPN echt even uitzetten!

dan de IPad uitschakelen en weer aanzetten!

dan de kpn appaanzetten, als het goed, doet de app het!

daarna kun je dan de VPN verbinding weer aanzetten, bij mij bleef de app toen werken!!

succes!

Op de iPhone werkt de App mét VPN, op de iPad moet ik hem pauzeren???

Nee, de VPN uitloggen, en na de procedure zoals boven beschreven! Als de kpn-app dan wel werkt, kun je weer de VPN  gaan inloggen 

Reageer