Skip to main content

Ik kan niet inloggen met met KPN TV app op iPhone 13. Heb alles al geprobeerd, ben zelfs naar  KPN servicepunt gegaan, daar hebben ze alles herhaald uitgevoerd wat ik zelf thuis ook al had gedaan. Ook in de shop bood dit geen soelaas. 
 

vervolgens hebben ze een ticket hiervoor aan gemaakt, daar hoor je ook niets van. Waardeloze app en geen live tv kijken. 
wanneer gaat KPN eens een goede app maken. Ik sta niet alleen met deze problemen, het KPN forum staat vol van klachten over deze app. 
Jammer dat KPN de service en kwaliteit van toenmalig XS4All niet kan evenaren.

Duidelijk sprake van wanprestatie 

Hallo @Xs4all the Best ,

Heb je al geprobeerd om in te loggen met jouw abonnementsnummer en pincode? 


Uiteraard. Thuis volgende gedaan

Alles volgens het boekje, geprobeerd met abonnementsnummer : werkt niet, met pin: werkt niet.

iPhone uitgezet en nieuw opgestart, biedt geen soelaas. VPN uitgezet en weer alles geprobeerd, helpt niet.

 

in de KPN servicepunt/shop heeft de service balie medewerker alles ook weer gedaan, geen succes.

 

ticket ter plaatse gemaakt. Nooit meer iets van gehoord.

Soms doet KPN+tv app het eventjes, volgende dag weer niet.

 


Hoi @Xs4all the Best, welkom op onze community! Dit hoort natuurlijk gewoon te werken.
Is dit alleen via Wifi of 4G/5G of allebei? Krijg je ook een specifieke foutmelding?
Waar loop je precies tegenaan? Kun je hier een screenshot van plaatsen?

 


4G als ook 5G geprobeerd. 
status quo:
ik moet mijn Surfshark uitzetten om KPT tv+ werkend te krijgen. Op mijn thuis adres geen probleem, wel als ik op reis ga.

 

Tevens een nieuwe pincode aangemaakt en dit functioneert ook niet! 
Alleen met KPN-id inloggen werkt op thuis adres.


ik moet mijn Surfshark uitzetten om KPT tv+ werkend te krijgen. 

Begrijp ik het goed dat de TV+ app wel goed werkt als je geen Surfshark VPN verbinding actief hebt?

Dat kan ik dan heel goed begrijpen want KPN blokkeert actief het televisie kijken via VPN verbindingen. Dat moet KPN ook wel immers met gebruik van een VPN verbinding kan KPN op basis van het IP adres niet vaststellen of jij je binnen of buiten de EU bevindt en zij heeft van de zenders niet de rechten om buiten de EU televisie kijken mogelijk te maken.


Inderdaad alleen verbinding zonder VPN. 
in een (buitenlands) hotel gebruik ik altijd Surfshark VPN, met locatie via Amsterdam.

Hoezo functioneert dat niet?

Bij xs4all tv -App functioneerde dit wel op ze manier. 
 


Hoezo functioneert dat niet?

Bij xs4all tv -App functioneerde dit wel op ze manier. 

Ook bij XS4ALL zou dat nu waarschijnlijk niet meer werken omdat de IP adressen van VPN providers tegenwoordig pro-actief geblokkeerd worden om zo te kunnen voldoen aan de eis van de zenders (content-owners) dat hun content niet buiten de EU getoond mag worden.


Reageer