Skip to main content
Beantwoord

Inloggen met Google account bij TV+ lukt niet

• December 11, 2025
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Bij het inloggen op de Android tv+ kastje heb ik het volgende probleem mijn e-mail adres en wachtwoord invullen lukt prima daarna moet ik bevestigen dat ik geen robot ben tot zover lukt het. Dan verschijnt er een plaatje waar je de vierkantjes moet aanvinken waar bv fietsen op staan. Dit lukt niet want hij blijft rechtsonder staan en de pijltjes op de afstandbediening reageren niet op het plaatje weet iemand hoe je bij dit plaatje de hokjes wel kan selecteren vast bedankt groetjes Ruud 

Beste antwoord door Marlon92

Sluit een muis aan op de usb poort achterop het kastje. Dan kan je gewoon met de muis op die plaatjes klikken.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 11, 2025

Beste ​@Bets en Ruud dat inloggen wat jij bedoelt is waarschijnlijk om in te loggen in je Google account op de tv+box.

Om de tv+box gewoon te kunnen gebruiken hoef je niet in te loggen.

Dat gedoe met die plaatjes herken ik, maar alleen nog nooit meegemaakt bij de TV+box om je Google-account te activeren.

Kun je anders eens een screendump plaatsen als je voornoemde op je tv-toestel ziet?

• Antwoord
  • December 11, 2025

Sluit een muis aan op de usb poort achterop het kastje. Dan kan je gewoon met de muis op die plaatjes klikken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2025

Thans voor deze tip ga het proberen 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2025

Wil toch wel inloggen omdat je dan met een app uit de playstore je Google foto’s kunt bekijken op de tv dat vind ik toch de moeite waard ga het proberen met een muis op de usb poort en laat weten of het lukt 🤔

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Bets en Ruud! Welkom op de KPN Community! Fijn dat het gelukt is en bedankt voor de hulp ​@JanD en ​@Marlon92!