Skip to main content
Beantwoord

Inloggen met KPN ID op KPN TV+ app lukt niet, wel met abonneenummer en pin

• 24 mei 2024
  • 30 reacties
  • 1259 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

PeterG
Superuser
  • 61087 reacties
  • 29 mei 2024

Hihi, daar zou ik nou nooit achter gekomen zijn. Als consequent inlogger met abonnementsnummer/pincode…. 😁.

Bovendien heb ik, nog steeds, de oude app in m'n mobiel.

Bovendien is mijn e-mail langer 12345678901@345678901 = 21

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dank voor alle hulp @Jeroen-bart Engelen en @TV Apps Team! Fijn dat het euvel boven water is :) Voor nu kan er sowieso ingelogd worden met abonneenummer en pincode, dus het werkt gelukkig wel. Fijn dat er gewerkt wordt aan de fix in een volgende update, die wachten we af.

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

@Alexandra van KPN @Jeroen-bart Engelen @TV Apps Team 

dank jullie wel voor het achterhalen van het issue. Ik ben blij dat de oorzaak duidelijk is geworden en ik log dan nog even in in de app met abo en pincode. 

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
marceltervoert schreef:

@Alexandra van KPN @Jeroen-bart Engelen @TV Apps Team 

dank jullie wel voor het achterhalen van het issue. Ik ben blij dat de oorzaak duidelijk is geworden en ik log dan nog even in in de app met abo en pincode. 

Met de app-update van vandaag kan ik melden dat het inloggen met kpn-id/wachtwoord gelukt is🥳🥳

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

@Alexandra van KPN @TV Apps Team 

Er leek even een probleem te zijn met inloggen met emailadres in versie 8.54.01 maar dat loste zich later weer op.