Skip to main content

Ik krijg sinds ik een keer ben uitgelogd in de KPN TV + app niet de mogelijkheid meer om in te loggen  op mijn mobiel en tablet met mijn KPN user-id en password. iedere keer is de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later opnieuw moet proberen, ik heb het wachtwoord al meerdere keren gewijzigd.  Het gekke is dat ik wel kan inloggen op tv.kpn.com met  ditzelfde userid en password

Het inloggen met het abbo nummer en pincode lukt dan weer wel in de app. 
 

Hihi, daar zou ik nou nooit achter gekomen zijn. Als consequent inlogger met abonnementsnummer/pincode…. 😁.

Bovendien heb ik, nog steeds, de oude app in m'n mobiel.

Bovendien is mijn e-mail langer 12345678901@345678901 = 21


Dank voor alle hulp @Jeroen-bart Engelen en @TV Apps Team! Fijn dat het euvel boven water is 🙂 Voor nu kan er sowieso ingelogd worden met abonneenummer en pincode, dus het werkt gelukkig wel. Fijn dat er gewerkt wordt aan de fix in een volgende update, die wachten we af.


@Alexandra van KPN @Jeroen-bart Engelen @TV Apps Team 

dank jullie wel voor het achterhalen van het issue. Ik ben blij dat de oorzaak duidelijk is geworden en ik log dan nog even in in de app met abo en pincode. 


@Alexandra van KPN @Jeroen-bart Engelen @TV Apps Team 

dank jullie wel voor het achterhalen van het issue. Ik ben blij dat de oorzaak duidelijk is geworden en ik log dan nog even in in de app met abo en pincode. 

Met de app-update van vandaag kan ik melden dat het inloggen met kpn-id/wachtwoord gelukt is🥳🥳


Reageer