Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op de KPN TV+ app lukt niet

• July 11, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Ik had eerder een andere topic gestart, maar daar kwam niets uit. 

Vandaag om 12.46 uur probeerde ik maar weer eens de KPN TV+ app op mijn TV in de slaapkamer. Eerder lukte het niet om de inlog codes te laten werken, maar nu lukt het zelfs niet om de codes in te geven. 
Ik krijg een scherm in beeld waar in verschillende mogelijkheden worden weergegeven om te kunnen inloggen. Helaas kan ik er geen keuze in maken.

Ik gebruik een Sharp van 32 inch
Het model is een 2k smart tv.
Het is de Sharp Aquos 32FG2EA

Ik kan via  tv.kpn.com op mijn computer wel inloggen en tv kijken.

Met vriendelijke groet,

Frits van Leeuwen

Beste antwoord door PeterG

Er komen regelmatig Product Updates van kpn diensten en apparaten. Die worden in deze community gepubliceerd. Als er eentje bij zit voor de SMART-TV APP én bij de vermelde verbeteringen staat het inloggen op (sommige) merken dan kan je het proberen.

Als je je abonneert op die rubriek dan krijg je e-mail van updates. Helaas kan je het niet specificeren op alleen de SMART-TV APP.

https://community.kpn.com/product-updates

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Heb je al eens geprobeerd om de app dan helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Als het puur op de bediening gaat, dus als jouw beeld niet reageert op de afstandsbediening dan kan het inderdaad even lastig worden. Ik heb daar ook niet veel invloed op als dit de afstandsbediening van Sharp betreft.

De afstandsbediening werkt heel goed. Dus die is niet het probleem.

Ik kom in het keuze scherm om in te kunnen geven hoe ik wil inloggen. Maar daar zie ik niet een soort cursor. Dus ik kan geen keuze maken.

Ik heb de App verwijderd en er weer teug op geïnstalleerd. Maar helaas zonder resultaat.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2025

Er zijn een paar merken waarop je zelfs nog niet kunt inloggen. Daar wordt hard naar een oplossing gezocht.

Die merken zijn Sharp, TCL, Chiq, Nikkei, Nokia (tv's op de boxen 8000 en 8010 werkt het wel), Denson, Medion.

Heb je een van deze merken dan kun je momenteel alleen de ontvanger van kpn (of een eigen streaming device) erop gebruiken.

Het model is een 2k smart tv

Ik zou een HDready 1280×720 scherm geen 2k willen noemen. 2k staat voor FHD 1920×1080.

1280 is dichter bij 1k.

Hoe kom ik te weten of ik het weer kan proberen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Er komen regelmatig Product Updates van kpn diensten en apparaten. Die worden in deze community gepubliceerd. Als er eentje bij zit voor de SMART-TV APP én bij de vermelde verbeteringen staat het inloggen op (sommige) merken dan kan je het proberen.

Als je je abonneert op die rubriek dan krijg je e-mail van updates. Helaas kan je het niet specificeren op alleen de SMART-TV APP.

https://community.kpn.com/product-updates