Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op de KPN TV+ app lukt niet

• December 27, 2025
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Hallo,

Ik ben niet in staat om in te loggen in de KPN TV app.

Beide opties: abonnementsnummer en pincode als mijn KPN ID en password werken niet.

De app klaagt niet over het feit dat het ID of password niet in orde is.

DeĀ Melding die ik krijg is: Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw

Alvast mijn dank voor een reactie.

Grt, Marcel

Beste antwoord door Marcel Bakker

Beste ​@Erik van KPN,

Omdat ik de enige leek te zijn die problemen had met inloggen in de KPN TV-app, heb ik mijn eigen omgeving eens nader bekeken. Het probleem is inmiddels opgelost en deed zich voor op mijn iPhone. Niet op de TV getest, maar gezien het iPhone inlog issue ben ik er van uit gegaan dat ik datzelfde probleem ook zou hebben op de TV.

Op mijn pc kon ik alleen inloggen in de MijnKPN-omgeving door de QR-code te scannen. Daarom heb ik mijn MijnKPN-wachtwoord vernieuwd. Sindsdien kan ik op de pc weer gewoon met wachtwoord inloggen, en dat bleek ook meteen het inlogprobleem van de KPN TV-app op te lossen.Ā 

Dank in ieder geval voor de reactie. Ik vind dit een geweldig forum. Ik kom hier (gelukkig) niet vaak, maar als ik hier ben met een issue is er altijd hulp — en dat wordt zeer gewaardeerd. šŸ‘

Grt, Marcel

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 27, 2025

Beste ​@Marcel BakkerĀ heb je wel een tv-abo bij KPN met een fysieke tv-decoder, welk merk en type?

Ā 

• Auteur
  • Helper
  • December 27, 2025

Hoi Jan,

Ja we zijn lid van de KPN club en we hebben deĀ Arris Vip5202 in gebruik.

Ā 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 30, 2025

Hey ​@Marcel Bakker, onhandig dat het niet lukt om in te loggen. We zijn een paar dagen verder, lukt het inmiddels wel?

Als het nog steeds niet lukt, kun je aangeven op wat voor apparaat de tv app staat waarop je probeert in te loggen? En lukt het wel als je de app op een ander apparaat probeert?Ā Er is een tv app beschikbaar voor iPhone en iPad en voor Android telefoons, tablets en smart tv's.Ā 

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • December 31, 2025

Beste ​@Erik van KPN,

Omdat ik de enige leek te zijn die problemen had met inloggen in de KPN TV-app, heb ik mijn eigen omgeving eens nader bekeken. Het probleem is inmiddels opgelost en deed zich voor op mijn iPhone. Niet op de TV getest, maar gezien het iPhone inlog issue ben ik er van uit gegaan dat ik datzelfde probleem ook zou hebben op de TV.

Op mijn pc kon ik alleen inloggen in de MijnKPN-omgeving door de QR-code te scannen. Daarom heb ik mijn MijnKPN-wachtwoord vernieuwd. Sindsdien kan ik op de pc weer gewoon met wachtwoord inloggen, en dat bleek ook meteen het inlogprobleem van de KPN TV-app op te lossen.Ā 

Dank in ieder geval voor de reactie. Ik vind dit een geweldig forum. Ik kom hier (gelukkig) niet vaak, maar als ik hier ben met een issue is er altijd hulp — en dat wordt zeer gewaardeerd. šŸ‘

Grt, Marcel

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 5, 2026

Goed om te lezen dat je het probleem hebt kunnen oplossen, Marcel!

Ā 

Ik vind dit een geweldig forum. Ik kom hier (gelukkig) niet vaak, maar als ik hier ben met een issue is er altijd hulp — en dat wordt zeer gewaardeerd. šŸ‘

En dit vinden we fijn om te horenĀ šŸ’š