Skip to main content

Het lukt mij niet om in te loggen op de Tv App. Alleen via mijn windows PC lukt het.
Niet op de Ipad, niet op mijn Android telefoon. Dat is al weken het geval.

Alles al gedaan: cache geleegd, inloggen met emailadres als abonneenummer, app verwijderd en weer geïnstalleerd, inloggen via de browser. Helemaal niets.
Als ik het via de browser doe, krijg ik helemaal geen boodschap, hij doet gewoon niets.

Via de App krijg ik de zgn Loginfout om het over een paar minuten nog eens te proberen. Nu weet ik niet wat een '; paar minuten’ zijn, maar 3 weken vind ik toch wel wat lang ….

Is er iemand die  mij kan vertellen wat ik kan doen om het werkend te krijgen?

Hoi, @J2000 . Wat vreemd dat dit niet lukt.  

Als jij op de windows pc bent ingelogd. En je gaat naar het ikoontje rechstboven: 

en vervolgens naar instellingen → apparaatbeheer.

Wat zie je dan allemaal staan?


Er stonden een x-aantal apparaten. Ik zag staan dat het beperkt was tot 5. Ik heb er aantal verwijderd, maar kan er nog niet in. En krijg dezelfde boodschap: “Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het over een paar  minuten opnieuw. Op beide apparaten: Ipad en telefoon.

Wellicht moet ik nog wat doen?

 


Dat is wel heel merkwaardig .  

Die iphone en android zijn helemaal up-to-date toch?

Even een ander testje: 

Kun je eens via een browser (op de ipad, bij voorkeur chrome maar safari zou ook moeten werken)  proberen op deze pagina in te loggen: https://tv.kpn.com/

 

 


Bedankt voor je hulp, maar ook dit levert niets op. Zelfs geen boodschap. Er gebeurt gewoon niets ….

Inderdaad zijn Ipap en Android uptodate. Geen verouderde systeemversies.

 

Kan het iets aan mij account zijn? Maar ja, dan zou windows PC ook niet moeten kunnen.
Kan het zijn dat ie op 1 apparaat staat? Ik zeg maar wat …

 


Ik heb écht geen idee. Dit is vreemd.

Je hebt niet recentelijk iets met DNS gedaan? Een VPN geïnstalleerd? Nieuwe anti-virus/mallware software?

 

Kan die tablet op zowel mobiel netwerk als thuis wifi? Zo ja, maakt dat nog een verschil?


Yeaahh, het lek is boven. Ik heb een andere VPN geïnstalleerd. Nu doen ze het?

Maar ik wil graag weten hoe dat kan? Ik had geen last van mijn vorige VPN-software. Allebei waren ze gelinkt naar een Ned IP-adres.

Ik hoor graag en bedankt voor de hulp


Nog aanvullende vraag: ik heb dezelfde VPN-verbinding op mijn laptop. Waarom doet de app + de VPN-verbinding het wel op mijn windowslaptop en niet op Android en IOS?

 


Yeaahh, het lek is boven. Ik heb een andere VPN geïnstalleerd. Nu doen ze het?

Maar ik wil graag weten hoe dat kan? Ik had geen last van mijn vorige VPN-software. Allebei waren ze gelinkt naar een Ned IP-adres.

Ik hoor graag en bedankt voor de hulp

Dat is een lastige.  In principe zou het moeten werken via een VPN met een Nederlands IP.  Maar (nu spreek ik uit eigen ervaring) ik merk zelf dat sommige VPN ip adressen actief geblokkeerd worden door bepaalde website omdat er waarschijnlijk door gebruikers misbruik via gemaakt is.  Hetzelfde zou voor bepaalde ip adres kunnen gelden waar jij nu op ‘meelift’ .  Maar ik ben aan het gokken.  Het echte antwoord weet ik niet.

Welke VPN dienst gebruik je nu? 

@wjb   mocht je meelezen.  Wat is jouw visie hierop? 


Sorry voor het late reageren.

Ik gebruik nu PIA. 

Maar goed, laat maar. Ik weet nu hoe ik er gebruik van kan maken. Bedankt voor de hulp


Reageer