Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op de TV+ App lukt niet op Android, gegevens zouden fout zijn

• July 7, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik kan al een paar dagen niet inloggen op de KPN TV+app voor Android. Telkens als ik wil inloggen, of met abonnementsnummer en pincode of met KPN-id, telkens krij ik de foutmelding dat er een fout is opgetreden en dat ik het enkele minuten later nog eens moet proberen. Ik weet zeker dat mijn ingevoerde gegevens juist zijn.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Rekla, als je die melding zomaar krijgt is het gek natuurlijk. Werkte het eerder wel op dit toestel? En wat voor type (merk en model) toestel is het precies?

Lukt het wel als je met dezelfde gegevens probeert in te loggen op tv.kpn.com? Of krijg je daar ook zo'n melding?

Als het daar wel lukt om in te loggen, zou je dan daar bij de instellingen kunnen kijken naar apparaat beheer en hoeveel apparaten er zijn aangemeld? Mogelijk zijn dat er teveel, en kan je wel inloggen als je die lijst opschoont.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2025

Hoi ​@Rekla, als je die melding zomaar krijgt is het gek natuurlijk. Werkte het eerder wel op dit toestel? En wat voor type (merk en model) toestel is het precies?

Lukt het wel als je met dezelfde gegevens probeert in te loggen op tv.kpn.com? Of krijg je daar ook zo'n melding?

Als het daar wel lukt om in te loggen, zou je dan daar bij de instellingen kunnen kijken naar apparaat beheer en hoeveel apparaten er zijn aangemeld? Mogelijk zijn dat er teveel, en kan je wel inloggen als je die lijst opschoont.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Bedankt voor je reactie Jasper. Werkt inmiddels weer, zonder dat ik verdere actie heb ondernomen. Ik kijk via de Google TV streamer. Had tot dan toe altijd goed gewerkt, maar hield er ineens mee op. Ik moest me opnieuw aanmelden en dat lukte dus niet toen. Met dezelfde inloggegevens ben ik wel ingelogd op de app op mijn iPad. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is wel raar inderdaad, dat het zomaar opeens niet meer werkte en nu wel weer. Daar heb ik zo ook geen verklaring voor. Hou het voor de zekerheid in de gaten, mocht het terugkomen dan kunnen we verder met je meedenken hierover.