Skip to main content
Vraag

Inloggen op KPN TV+ app lukt niet

• March 8, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Hoi, ik zie dat er verder niet op gereageerd is dus breek er even op in.
Ikzelf heb ook problemen om in te loggen, wij zijn afgelopen week net aangesloten.

• Ik kan bij KPN TV+ zowel met het abonnementsnummer alsook het KPN ID niet inloggen. Heb gecheckt dat ik de correcte gegevens gebruik dus daar ligt het niet aan.
  • Wij gebruiken de KPN app op de televisie, daar kunnen we wel gewoon op inloggen maar zien wij helemaal geen televisiezenders en kunnen wij onder “Nu populair” ook niets starten, blijft daar maar laden.
  • Op de Mijn KPN app kunnen we wél gewoon inloggen en ons account inzien waarbij staat dat alles goed werkt.

Ik zou graag horen hoe we dit werkende kunnen krijgen.

Dank!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 8, 2026

Staat je thuis abonnement wel gekoppeld in je MijnKPN account? 

Tv abonnementsnummer is 14 cijfers. Niet te verwarren met het klantnummer. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Sanderrrrrr, welkom op de community. Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen? Krijg je daarbij een foutmelding of gebeurt er iets anders? Je zegt alleen dat het niet lukt, maar niet hoe het niet lukt. Om mee te denken kan dat handig zijn om te weten.

Daarnaast ben ik ook benieuwd of je gebruik maakt van een VPN, de TV+ app is niet bedoeld om samen met een VPN te gebruiken. Als je een VPN hebt kan je die uitzetten om de app te gebruiken.