Skip to main content

Na de storing van gisteravond (14 mei) was de KPN TV+ app op onze chromecast (die met afstandbediening) uitgelogd. Het werkte altijd heel goed. 

Nu kunnen we niet meer inloggen. 

Dezelfde app op de ipad is ingelogd gebleven en werkt nog wel, we kunnen nog steeds kpn kijken door te casten.

We zijn op vakantie in spanje. Dat lijkt het niet te zijn want met een vpn naar nederland lostte het inlog probleem zich niet op.

ik heb de cromecast hetstart, uit-aan en de kpn tv+ app al verwijderd en vers ge-download, allemaal geen effect.

hebben jullie een hint voor ons?  alvast dank

Hoi ​@Jerrnico, welkom op de community. Welke app is het precies? Er zijn namelijk 2 verschillende apps. De TV+ App voor smartphone en tablets, en de TV+ App voor Smart TV. De Chromecast met afstandsbediening heeft Android TV als besturingssysteem en die zal als het goed is de Smart TV versie van de app installeren. Die app is alleen op je thuisadres te gebruiken. Niet buiten de deur en ook niet in de rest van de EU.

De mobiele app, op jouw iPad, is wel te gebruiken in de EU. Wat je kunt doen is de app op je iPad gebruiken en te casten naar de Chromecast.

Meer informatie over beide apps en wat de mogelijkheden zijn:

Het is vanzelf opgelost, gisteravond laat heb ik de app weer geprobeerd en hij startte ingelogd op, alles werkt weer prima!

met dank! Jerry

Dat is goed om te lezen ​@Jerrnico. Ik heb geen idee wat het was, maar dat je weer kunt kijken is het belangrijkste 🙂

Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer