Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op KPN TV+ app lukt niet meer op iPhone

• January 9, 2025
  • 14 reacties
  • 259 keer bekeken

De KPN TV + App doet het niet meer sinds de update.

Ik kan niet meer inloggen. Lukt wel op de pc, maar niet op de Iphone - met alle laatste updates.

Melding Login fout Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw.

En dat doe ik al twee dagen. Zowel via Abonnementsnummer en code als via de mail lukt dit niet.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hallo Erwin,

Ik zag rechtsboven ook een probleem met het inloggen staan. Dat werd veroorzaakt door VPN software en laat ik nu net NordVPN geïnstalleerd hebben! Dat uitgezet en het werkt weer!

Hoop moeite voor niets!

Maar kan KPN daar geen rekening mee houden? Wij zetten uit veiligheidsoverwegingen zulke software op de telefoon en dan blokkeert KPN de verbinding. Het mailadres en het wachtwoord zijn toch genoeg identificatie?

Bert van Asselt

Met een VPN maskeer je je IP en geef je de servers die je benadert de indruk op een andere plek te zijn.  Dat is verder prima maar het is een eigen keuze. Onze TV+ dienst moet voldoen aan allerlei juridische afspraken.  Onder andere dat de streams buiten Europa niet te zien zijn. 

Om het even pragmatisch te houden: Pin me er niet op vast maar volgens mij kun je in de NordVPN software een uitzonderings regel aanmaken voor bepaalde apps.  Vraag me niet hoe maar dat zou misschien een praktische oplossing zijn? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 9, 2025

Kan je eens kijken op hoeveel apparaten de één van de TV apps van KPN ingelogd staan?

Dit kan je zien bij de instellingen op https://tv.kpn.com.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 9, 2025

Op 4 apparaten, dus dat moet kunnen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi ​@BertvanAsselt . Welkom bij de KPN Community. 

Wat vervelend dat de KPN TV+ App niet meer werkt op je iPhone na de update! Goed om te horen dat het inloggen op je pc wel lukt. (dus de inlog gegevens moeten wel correct zijn, toch? )

Wat voor iPhone is het en welke versie van iOS staat er op? En kun je - bij wijze van test- eens één of twee andere gekoppelde apparaten verwijderen en het nogmaals proberen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

Hallo Erwin,

De inloggegevens zijn ook goed. Maar blijkbaar is er een probleem met de Iphone.

Het is een Iphone 15 pro max met IOS 18.2.1. KPN abonnenmenten - normale sim en e-sim.

Ik had al eens een keer gekeken naar de aangemelde apparaten.

Heb nu alles verwijderd behalve mijn nieuwste Ipad.

Maar nog steeds onderstaande melding….

Alvast bedankt voor het verder zoeken.

Bert van Asselt

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

Hallo Erwin,

Ik zag rechtsboven ook een probleem met het inloggen staan. Dat werd veroorzaakt door VPN software en laat ik nu net NordVPN geïnstalleerd hebben! Dat uitgezet en het werkt weer!

Hoop moeite voor niets!

Maar kan KPN daar geen rekening mee houden? Wij zetten uit veiligheidsoverwegingen zulke software op de telefoon en dan blokkeert KPN de verbinding. Het mailadres en het wachtwoord zijn toch genoeg identificatie?

Bert van Asselt

wjb
Wijsgeer
  • January 13, 2025

Maar kan KPN daar geen rekening mee houden? 

KPN wil/moet juist actief VPN verbindingen blokkeren voor gebruik van de TV+ app immers KPN moet kunnen vaststellen of de app niet buiten de EU gebruikt wordt, KPN heeft immers geen rechten om televisie buiten de EU te distribueren.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Hallo Erwin,

Hoop moeite voor niets!

Bert van Asselt

Met een VPN maskeer je je IP en geef je de servers die je benadert de indruk op een andere plek te zijn.  Dat is verder prima maar het is een eigen keuze. Onze TV+ dienst moet voldoen aan allerlei juridische afspraken.  Onder andere dat de streams buiten Europa niet te zien zijn. 

Om het even pragmatisch te houden: Pin me er niet op vast maar volgens mij kun je in de NordVPN software een uitzonderings regel aanmaken voor bepaalde apps.  Vraag me niet hoe maar dat zou misschien een praktische oplossing zijn? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

Hallo Erwin,

Ga ik vanavond eens naar zoeken.

Bedankt voor de tip!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

Ik kan de mogelijkheid om apps uit te sluiten bij NordVPN niet vinden. 

Een tip waar ik zou moeten zoeken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

Gevonden, maar geen oplossing. Splittunneling is niet voor de iPhone mogelijk. :-(

wjb
Wijsgeer
  • January 20, 2025

Splittunneling is niet voor de iPhone mogelijk. :-(

Waarom niet?

Heb je een screenshot waaruit dat blijkt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 22, 2025

Tja, dit was min of meer een tip op persoonlijke titel omdat ik NordVPN in het verleden ook wel eens gebruikt heb. Ik wist niet dat het iPhone op deze manier niet ondersteunde.  Dan houdt dat op helaas.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2025

NordVPN vind ik ook erg pusherig met zijn overige producten. Jammer dat ik een tweejarig abonnement gekocht heb. Anders gooide ik het er weer af...