Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op tv.kpn.com werkt niet op Samsung S25 FE

• March 23, 2026
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Op mijn nieuwe mobiel kan ik tv.kpn.com ineens niet meer gebruiken. Eergisteren nog wel. Google Chrome browser.

Of ik krijg met inloggen onverwachte fout. Dus cookies wissen. Daarna is het ná inloggen Sorry er is iets fout gegaan. Druk op onderstaande knop om te vernieuwen. Wat overigens nóóit werkt. Uitloggen kan nu alleen door cookies te wissen. 

De app werkt wel.

Op de laptop en in m'n oude mobiel werkt tv.kpn.com wel. Al werken video's niet op de oude mobiel in tv.kpn.com. 

Hoe zou ik het in de browser van de S25 FE ook weer werkend krijgen?

Rara.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi iedereen, werkt dit inmiddels bij jullie weer? We hebben het hier op een Samsung S23 Ultra geprobeerd met Chrome en hier werkt het. Ik heb het zo gedaan: terwijl ik niet ingelogd ben heb ik een uitzending geselecteerd, op inloggen geklikt en daarna met een KPN ID ingelogd. 

Ik ben dus benieuwd of het bij jullie nu ook werkt. 

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 23, 2026

Ik heb de KPN tv+ app op de Samsung S25 Fe en die werkt goed.

(Met IPv6 uit op de V10)😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • March 23, 2026

De app werkt op de mijne gelukkig ook goed.

Maar via de browser wil ie niet meer.

Als ik logeer gebruik ik namelijk 2 abonnementsnummers. M'n eigen via de app en die van m'n moeder via de browser. Dat lukt nu niet. (Zelfs m'n eigen via de G. Chr. browser ook niet)

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 23, 2026

Bij mij was tv.kpn.com gistermiddag ook opeens uitgelogd, en kon niet meer inloggen met tv abonnementsnummer + pincode, op m’n iPad 17.7.10 in Safari. Foutcode 500-nogwat, heb ik helaas niet precies onthouden.

Ook na herstart iPad lukte het niet. Gelukkig werkte inloggen met KPN ID nog wel bij mij.

Misschien toch een kleine serverstoring?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • March 23, 2026

Blijft bij mij verstoord. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2026

Hi iedereen, werkt dit inmiddels bij jullie weer? We hebben het hier op een Samsung S23 Ultra geprobeerd met Chrome en hier werkt het. Ik heb het zo gedaan: terwijl ik niet ingelogd ben heb ik een uitzending geselecteerd, op inloggen geklikt en daarna met een KPN ID ingelogd. 

Ik ben dus benieuwd of het bij jullie nu ook werkt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • March 24, 2026

Net geprobeerd naar aanleiding van je reactie hier, ​@Alex van KPN .

Gisteren lukte het alleen maar met m'n KPN ID. Niet met abonnementsnummer. 

Vandaag ook weer met abonnementsnummers (😉) van mij en m'n moeder. 😀.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 25, 2026

Dan was dit een tijdelijk iets gelukkig. Fijn om te zien dat alles nu weer goed werkt! 😊