Skip to main content
Beantwoord

Inloggen TV+ app lukt niet melding dat inlog gegevens niet kloppen

• July 12, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Het lukt mij niet om in m'n kpn tv + app te komen! Wachtwoord van kpn ID al veranderd, opnieuw geprobeerd in te loggen diverse keren maar blijf foutmelding krijgen dat de inloggegevens niet zouden kloppen.

App ook geüpdatet, tel opnieuw oogestart, maar nog steeds dezelfde foutmelding.

Wie weer er meer?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Monnie1285, als ik het goed begrijp gaat het over de TV+ app op je mobiele telefoon? Lukt het wel als je met dezelfde gegevens probeert in te loggen op tv.kpn.com? Of krijg je daar ook zo'n melding?

Als het daar wel lukt om in te loggen, zou je dan daar bij de instellingen kunnen kijken naar apparaat beheer en hoeveel apparaten er zijn aangemeld? Mogelijk zijn dat er teveel, en kan je wel inloggen als je die lijst opschoont.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 13, 2025

App op je telefoon of televisie?

Probeer het eens met tv abonnementsnummer + pin.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Hoi ​@Monnie1285, als ik het goed begrijp gaat het over de TV+ app op je mobiele telefoon? Lukt het wel als je met dezelfde gegevens probeert in te loggen op tv.kpn.com? Of krijg je daar ook zo'n melding?

Als het daar wel lukt om in te loggen, zou je dan daar bij de instellingen kunnen kijken naar apparaat beheer en hoeveel apparaten er zijn aangemeld? Mogelijk zijn dat er teveel, en kan je wel inloggen als je die lijst opschoont.