Skip to main content
Beantwoord

Installeren van apps op KPN TV

• February 5, 2025
  • 10 reacties
  • 316 keer bekeken

Mirjam Hartlief
Deelnemer

Wij hebben een kpn abonnement en ik wil een app toevoegen maar nergens zie ik een mogelijkheid om een app toe te voegen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Mirjam Hartlief ,

Je kunt overstappen op KPN TV+. Dan krijg jij de nieuwste ontvanger waarop je deze app en ook andere apps kunt installeren. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) overzetten op KPN TV+ door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via Mijn KPN. Verder kan het ook via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• February 5, 2025

Waar wil je een app aan toevoegen? Op welk apparaat? 

wjb
Wijsgeer
  • February 5, 2025

Op wat voor een apparaat wil je een app toevoegen en welke app wil je toevoegen?

Mirjam Hartlief
Deelnemer

Op de tv

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 5, 2025

Welke app wil je toevoegen?

Mirjam Hartlief
Deelnemer

Hbo msx

• February 5, 2025

Op de tv

Op je eigen tv? Of op de tv ontvanger van KPN? Welke afstandsbediening gebruik je? De witte van KPN? Of de afstandsbediening die bij je eigen tv hoort?

Mirjam Hartlief
Deelnemer

Eigen tv en ja de witte afstandbediening. 

• February 5, 2025

Eigen tv en ja de witte afstandbediening. 

De. Witte afstandsbediening van KPN? Dan wil je de app dus op het kastje van KPN installeren. 

KPN heeft verschillende modellen tv ontvangers. Alleen op de Sagecom tv ontvanger kunnen extra apps geïnstalleerd worden. Welke heb jij?

Mirjam Hartlief
Deelnemer

Een andere 🤭

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hallo ​@Mirjam Hartlief ,

Je kunt overstappen op KPN TV+. Dan krijg jij de nieuwste ontvanger waarop je deze app en ook andere apps kunt installeren. 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) overzetten op KPN TV+ door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via Mijn KPN. Verder kan het ook via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: