Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe optie onder de Instellingen willen aanvragen. Namelijk dat je de tijd van de zapbanner (programma infobalk) kunt instellen. Nu staat het op ca. 5 sec. zichtbaarheid, maar persoonlijk vind ik 2 sec. al lang genoeg. 

Ik hoop van harte dat deze mogelijkheid snel wordt ingebouwd in de tv+ box.

Hoi @PeterH.67 . Lijkt me inderdaad een goed idee. Maar, heb je het volgende topic al gezien? 

 

In dit topic worden alle wensen betreffende de TV+ box verzameld. En, hier kom je (onder nummer 18) jou wens ook al tegen. Dit staat dus al op de radar, maar nog geen idee wanneer het opgepakt wordt. Ik zou zeggen, hou dat topic in de gaten, het wordt regelmatig bijgewerkt.


En…. Als je nadat je de banner gelezen hebt, eventjes snel op de ‘return’ knop drukken en weg is-ie…. 


En…. Als je nadat je de banner gelezen hebt, eventjes snel op de ‘return’ knop drukken en weg is-ie…. 

Bedankt voor de feedback. Is wel weer steeds een extra handeling voor de kijker. Ik heb het liever 1s of 2s in beeld en dan automatisch weg. 


En…. Als je nadat je de banner gelezen hebt, eventjes snel op de ‘return’ knop drukken en weg is-ie…. 

Bedankt voor de feedback. Is wel weer steeds een extra handeling voor de kijker. Ik heb het liever 1s of 2s in beeld en dan automatisch weg. 

Zal nog wel een keer komen


Hoi @PeterH.67 . Lijkt me inderdaad een goed idee. Maar, heb je het volgende topic al gezien? 

 

In dit topic worden alle wensen betreffende de TV+ box verzameld. En, hier kom je (onder nummer 18) jou wens ook al tegen. Dit staat dus al op de radar, maar nog geen idee wanneer het opgepakt wordt. Ik zou zeggen, hou dat topic in de gaten, het wordt regelmatig bijgewerkt.

dank je, dit topic kende ik niet. Het staat inderdaad onder punt 18.