Skip to main content

Voorheen kon ik ook als ik niet thuis was op mijn telefoon in KPN TV aangeven wat ik thuis wilde opnemen. Idem van herinnering instellen.

Dit werkt niet meer. Wat moet of kan ik doen om dit weer te kunnen en gebruiken?

Dat zou gewoon nog moeten werken.


@GsJ49 

Wat bedoel je met “het werkt niet meer”? Krijg je een error?


Nou werkt echt. Net geprobeerd. Moet ik een instelling aanpassen? Graag aangeven.


Er is niets veranderd en dus hoeft er ook niets anders ingesteld worden.

Maar wat werkt er dan niet?

Lukt het je niet om een opname in te plannen?

Of wordt de geplande opname niet getoond op de TV+ Box?


Sinds kort heb ik ontdekt dat als ik niet thuis ben ik niet op mijn telefoon kan plannen om een programma voor thuis in te plannen voor opname of voor herinnering vast te leggen.

 

Ik weet niet hoe lang al, dan wel sinds welke update bijvoorbeeld.


Ik kan gewoon via 4G (van Odido) een opname inplannen.

En op de TV+ Box wordt hij ook gewoon zichtbaar.


 


Ik denk dat ik een andere KPN tv APP op mijn samsung telefoon heb. 


Dat is de "gewone" KPN TV app die momenteel gefaseerd vervangen wordt door de KPN TV+ app.

Maar ook deze opnames zouden gewoon zichtbaar moeten zijn op jouw TV+ Box.


Lukt nog niet.

Kan iemand aangeven of en hoe ik de instellingen kpn + box moet aanpassen?

In de kpn tv app kan ook niets vinden.


Kan iemand aangeven of en hoe ik de instellingen kpn + box moet aanpassen?

Er hoeft, zoals eerder gemeld, niets aangepast te worden.


Dus pech, dan houdt het op. We zien wel.

Toch bedankt voor je reacties.


Ik heb voorbeeld van ingestelde opname op ipad app en die staat niet in tv app. Ook zien we regelmatig dat op tv iets wordtingestd voor opname en dat dit dan de volgende dag verdwenen is.
Of van een serie plots komende afleveringen niet meer opnemen.
 

Dus we houden het elke dag maar in de gaten, niet betrouwbaar meer.
 


Oké, dus voorlopig "het zij zo", wellicht kaan KPN het na onderzoek,  Vianen update oplossen.


@GsJ49 Als work-around kun je op je mobiel met een browser naar https://tv.kpn.com/ gaan. Natuurlijk even inloggen met je kpn-inloggegevens en daarna de opname inplannen.


Ik heb met de zowel met de KPN TV app als met de KPN TV+ app een opname ingepland en beide zijn gewoon zichtbaar op de TV+ Box. Als dat bij jou niet het geval is, start dan de TV+ Box eens opnieuw op en kijk of de opname daarna wel bij de opnames of geplande opnames staat.


Nu nogmaals geprobeerd.

Her opnemen blijkt na uitschakelen en opnieuw opstarten wel te worden overgenomen in de KPN TV+ BOX.

De herinnering volgens mij niet. Maar dat is minder erg.

Het zij maar zo.

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

 

 


Ha @GsJ49 en @Ibbel, wat een vervelend probleem! Als jullie in de TV+ Box naar ‘opgeslagen’ gaan, komen ze er dan weer bij? De TV+ Box update niet real time, tenzij je inplant op de TV+ Box zelf. Dus als je een opname ergens anders inplant, kan het zijn dat de TV+ Box even moet verbinden met het platform, voordat deze zichtbaar worden. Er wordt nog wel naar gekeken hoe we dit kunnen verbeteren. 

Ik heb voorbeeld van ingestelde opname op ipad app en die staat niet in tv app. Ook zien we regelmatig dat op tv iets wordtingestd voor opname en dat dit dan de volgende dag verdwenen is.
Of van een serie plots komende afleveringen niet meer opnemen.
 

Dus we houden het elke dag maar in de gaten, niet betrouwbaar meer.
 

Er maakt niemand anders gebruik van jouw inloggegevens voor tv? Dat iemand iets verwijderd wat jij opgenomen hebt? Het zou niet moeten kunnen dat er zomaar zaken verwijderd worden. Is er bijvoorbeeld iemand die dit op een tweede ontvanger (als die er is), verwijderen kan?


Bedankt, herinneren instellen kan dus niet vanaf mijn gsm app.


Ha @GsJ49 en @Ibbel, wat een vervelend probleem! Als jullie in de TV+ Box naar ‘opgeslagen’ gaan, komen ze er dan weer bij? De TV+ Box update niet real time, tenzij je inplant op de TV+ Box zelf. Dus als je een opname ergens anders inplant, kan het zijn dat de TV+ Box even moet verbinden met het platform, voordat deze zichtbaar worden. Er wordt nog wel naar gekeken hoe we dit kunnen verbeteren. 

Ik heb voorbeeld van ingestelde opname op ipad app en die staat niet in tv app. Ook zien we regelmatig dat op tv iets wordtingestd voor opname en dat dit dan de volgende dag verdwenen is.
Of van een serie plots komende afleveringen niet meer opnemen.
 

Dus we houden het elke dag maar in de gaten, niet betrouwbaar meer.
 

Er maakt niemand anders gebruik van jouw inloggegevens voor tv? Dat iemand iets verwijderd wat jij opgenomen hebt? Het zou niet moeten kunnen dat er zomaar zaken verwijderd worden. Is er bijvoorbeeld iemand die dit op een tweede ontvanger (als die er is), verwijderen kan?

Nee


Bedankt, herinneren instellen kan dus niet vanaf mijn gsm app.

Als je in de app een herinnering instelt, dan krijg je die alleen in de app. Niet op de ontvanger. Opnames die je in de app inplant, zijn wel zichtbaar op de ontvanger. 


Hoe markeer het als oplossing?