Skip to main content
Beantwoord

Instelling voor automatisch doorkijken op KPN smart tv app ontbreekt?

• September 30, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Bij het terugkijken van programma’s is het fijn als het volgende programma automatisch kan starten. Dit is met name fijn bij terugkijken (door kinderen) van kinderprogramma’s waarbij ze een reeks opvolgende programma’s willen kijken. 

Ik heb gezocht naar iets hiervoor maar niet gevonden… Dat houdt in dat we nu moeilijk moeten doen om de volgende aflevering te vinden en dan ook het punt waar we waren gebleven. 

Is er toch een instelling? Indien nee, zou er een algemene instelling OF een vraag aan het einde van een programma toevoegd kunnen worden?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Npr. Welkom op de KPN Community! Ik ben het met je eens dat het wel zo prettig is als de programmering doorloopt, ook al ben je aan het terugkijken. Dit is wel het geval op de KPN tv-ontvangers, maar gezien de titel van dit topic kijk jij (en je gezin) via de smart tv app. Klopt dit en om welk tv-merk gaat het? 

Voor tv's met het Android TV besturingssysteem hebben we een nieuwe smart tv app (KPN TV+ app) ontwikkelt en daar voeren we nog verbeteringen op door. Deze TV+ app komt ook naar Samsung en LG tv's, maar dat laat nog even op zich wachten. Op de oude iTV app voeren we geen grote veranderingen meer door en dan is het wachten op de nieuwe app. 

Laat maar weten hoe je tv kijkt en eventueel welke tv je hebt!

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@Npr. Welkom op de KPN Community! Ik ben het met je eens dat het wel zo prettig is als de programmering doorloopt, ook al ben je aan het terugkijken. Dit is wel het geval op de KPN tv-ontvangers, maar gezien de titel van dit topic kijk jij (en je gezin) via de smart tv app. Klopt dit en om welk tv-merk gaat het? 

Voor tv's met het Android TV besturingssysteem hebben we een nieuwe smart tv app (KPN TV+ app) ontwikkelt en daar voeren we nog verbeteringen op door. Deze TV+ app komt ook naar Samsung en LG tv's, maar dat laat nog even op zich wachten. Op de oude iTV app voeren we geen grote veranderingen meer door en dan is het wachten op de nieuwe app. 

Laat maar weten hoe je tv kijkt en eventueel welke tv je hebt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2025

Het is met een Samsung tv, via de app op de tv.

Hopelijk is de nieuwe app dan snel beschikbaar

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ja, dat hoop ik ook. Je kunt in het Test-topic meer lezen over wanneer het van start gaat.