Skip to main content

Hallo

 

Ik heb vrijdag naar jullie klantenservice gebeld omdat mijn kastje van interactieve tv  het begeven had.

Het Vrouwtje zij geen probleem we sturen een andere op en die wordt zondag geleverd. Na meerdere sms berichten kreeg ik vanochtend bericht van revida dat de jongeman op 16 min afstand was.

Dus wilde jullie even bedanken voor de snelle service en dit is 1 van de vele redenen waarom ik bij Ziggo toendertijd weggegaan ben daar was de service bar slecht en moest ik voor zo kastje toen ie stuk was €150,‐ betalen.

Dus kpn en revida bedankt💪👍 nu kunnen we weer fijn tv kijken  

Hallo @Chevrolet78 , dan heb jij toentertijd in een Ziggo-regio gewoond waar je je spullen zelf moest kopen. Nu is dat veranderd voor de hele UPC/Ziggo-regio en wordt alles in bruikleen geleverd, als er dan iets stuk gaat wordt dat gewoon vervangen, net zoals dat nu bij KPN/Telfort gebeurt.

 


Hi Chevrolet, welkom op het forum. 

Jan heeft gelijkt, zo goed als alle providers werken inmiddels met apparatuur in bruikleen wat ontvangers en modems betreft. Randapparatuur is nog wel voor eigen rekening. Uiteraard ben ik wel blij om te horen dat je tevreden bent met ons. 

Je weet me hier te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen. :)